فکر کنم دیگه وقتشه خدا بیاد بغلمون کنه
و بگه " یه دست واسه دوربین تکون بده "
بعضی زخمها باید بمانند تا یادمان نرود
چه چیزهایی را نباید دوباره تکرار کنیم.
فاطيـماه | ꜰᴀᴛɪᴍᴀʜ
منو برگردونین به اون شب ، همراه همون ادما ، اینجا ❤️🩹🤌 .
فاطيـماه | ꜰᴀᴛɪᴍᴀʜ
اردو هاي دسته جمعي 🛐 ؛ ولي با اختلاف بهترین مسافرت با رفقاا💕🎀
دلم تنگ شدش :))))🍂🌚💓
ولي بهترین اردو ایی ك میتونستیم با پایگاه ُ بچه های بسیجی بریم > >🙃💔/:
خیلیخجالتآورهبعدمدتهامیریمسجد
صدنفربهتسلاممیکنن
انگار از اصحاب مصری🗿
داداچ آروم تر ، میدونم مهمم
ن اینکه بریزید روم ..
چرا موقع سلام نماز
اینقدر حرف (س) رو بلند میگن
ادم فک میکنه وسط مار های افعیه🗿🚶🏽♀
اوناییکهخیلیوضعمالیشوناوکیههرماهیاهرسال،واسهتنوعمدلگوشیاشونوعوضمیکنن
یسریامکهقابگوشیشونوعوضمیکنن
ماهمفونتگوشیامونو🚶🏻🦦 ..