هدایت شده از اندیشکده کریمه(س)شیراز
🔰 شماره جدید رصدنامه تحولات راهبردی بینالملل منتشر شد.
🔺 شماره پنجم رصدنامه تحولات راهبردی بینالملل، با مدير مسئولی #دکتر_مرتضی_اشرافی و سردبیری #دکتر_مجتبی_اشرافی چاپ شد.
#سال_پنجم_پاییز_۱۴۰۲
🔶 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اندیشکده مطالعات راهبردی کریمه س، شماره پنجم رصدنامه تحولات راهبردی بینالملل به تازگی چاپ شده و برای استفاده پژوهشگران و علاقهمندان به تاریخ ایران معاصر، سیاست خارجی، دیپلماسی عمومی، جامعهشناسی انقلاب اسلامی و رسانههای ارتباط جمعی و ... بر روی پیشخوان آمده است.
🔸️ در این شماره به مطالبی در حیطهی موضوعی ایران و تحولات جدید در خاورمیانه، آسیای مرکزی، قفقاز و به صورت ویژه و در قالب پروندههای مدون به موضوعات روز دیپلماسی عمومی و سیاست خارجی پرداخته شده است.
📥 رصدنامه تحولات راهبردی بینالملل با شمارگان پانصد نسخه و با ۲۰۰ صفحه به دوصورت چاپی و الکترونیک و با دسترسی آزاد منتشر شده است.
✅ علاقهمندان برای تهیه این رصدنامه میتوانند به وب سایت رسمی اندیشکده مراجعه نمايند.
#انديشکده_مطالعات_راهبردي_کريمه(ايسکا)
http://Www.karimeh.com
http://Www.kssi-journal.ir
http://Www.kssi.ir
┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄
📲با #اندیشکده_مطالعات_راهبردی_کریمه همراه باشید:
@KssiChannel
کفترباز باش، ولی کار امام را راه بنداز!
... روایتی را در رابطه با این که «اولویت با چیست؟» میخوانم. در رجال کشّی که از منابع مهمترین منابع رجالی ماست، زید مفضل -که همین مفضلابنعمر است و توحید مفضل در حقیقت قرائت حضرت بر مفضل است- در مباحث توحیدی در صفحه 326 (کتاب کشی) آمده که أنّ عدّتاً مِن اهل الکوفة کَتَبوا إلی الصّادق علیه السلام فقالوا انّ المُفضّل یجالس الشّتار و اصحابَ الحَمام. عدهای نامه نوشتند به امام صادق(ع) و گفتند که مفضل با لات و لوتها و کفتربازها میچرخد. شما نامهای به مفضل بنویس تا خودش را جمع و جور کند. بالاخره برای تیپ علما و اصحاب شما این جریان خوب نیست. حضرت نامه نوشتند و سرش را هم مهر و موم کردند و گفتند این را به دست مفضل برسانید. امام نامه را به دست یک سری از بزرگان اصحاب دادند تا به مفضل برسانند. نمیدانم این اسمها را چقدر میشناسید، محمدبن مسلم، زراره، حجربنزائده، عبدالهبنبکیر و ابوبصیر. اینها از بزرگان اصحابند. میروند کوفه نامه را میدهند به مفضل. او نیز نامه امام را باز میکند و جلوی بقیه شروع میکند به خواندن. فاذا فیه بسم الله الرّحمن الرّحیم اشترِ کذا و کذا و اشتَرِ کذا. امام گفته بودند بسم الله الرّحمن الرّحیم، این لیست خرید من است. بخر و بیاور. اینها تعجب میکنند که این چه نامهایست. صورت مسئله چی بود و این نامه چیست. نامه را میچرخانند دارَ الکتاب إلی الکُل. همه میبینند که لیست خرید است. و لم یَذکُر قلیلاً و لاکثیراً بِما قالوا فیه. امام چیزی از بحثی که مفضل با کفتربازها میچرخد نیاورده است. مفضل به اینها میگوید به هر حال امام لیست خرید داده چه کار میکنید؟ میگویند که خوب این پول زیادی میخواهد. هذا مالُ العَظیم حتی ننظر و نجمع و نَحمِل الیک و لم نُدرک الا نراک بعد نَنظُر فی ذلک. خلاصهاش شد اینکه ما اول باید برویم یک سری کمیسیونهای اقتصادی تشکیل دهیم و مطلب را بررسی کنیم. جلساتی با هم میگذاریم و نتیجه جلسات را به تو میگوییم. بعداً بررسی میکنیم که این صورت خرید امام را چه طور بخریم. میگویند میرویم مدینه یک سری جلساتی میگذاریم و میآییم. این را میگویند و میروند. و أرادوا الانصراف همین که میخواهند که بروند مفضل میگوید نه نهار را باشید و بعد بروید. فَحَبسهم لغذائِه و وجّه المفضل الی اصحابه الذین سَعَوا بهم. بعد مفضل میرود همان قومی که به آنها سعایت شد، همان کفتربازها را میآورد، فجائوا فقرأ علیهم کتابَ ابیعبداله. برای آنها نامه امام را میخواند و میگوید امام نامه نوشته است. چه کار میکنید؟ این نامه امامتان است، چه کار میکنید؟ میروند و هنوز غذای آن مهمانها تمام نشده برمیگردند و پولها را جلوی مفضل و اینها میریزند. قبلَ أن یَفرُقَ هولاءِ من الغذات. فقال لهم المفضل تأمرونی ان اطرُدَ هولاء مِن عندی؟ شما میگویید من اینها را از دور خودم برانم؟ تَظُنون ان الله تعالی یحتاج الی صلاتِکم و صومِکم؟ گمانتان بر این است که خدا محتاج نماز و روزه شماست؟ کار امام را راه بیندازید. کفترباز باش ولی کار امام را راه بنداز. خواست امام را اجرا کن.
برخی میگویند چرا مسئله ولایت در دین روشن نیست. اگر کار کنید میبینید که روشن است. مثل نخ تسبیح میماند که دانههای تسبیح را به هم وصل کرده است. دانه تسبیح بدون نخ به چه دردی میخورد. خود امیرالمؤمنین(ع) در نهجالبلاغه میفرماید حج میروید، این سنگ لایضر و لاینفع به چه درد میخورد. در روایات حج میفرمایند تمام الحج لقاءالامام (من لا یحضره الفقیه، ج2، ص578)، این که میگویند حج بروید برای این است که دور امام و ولایت جمع شوید و گرنه این اعمال به چه درد میخورد. شما یک پراکندگی مطلق در این اعمال میبینید. نماز میخوانیم، بعد روزه میگیریم؛ بعد... این با همه چیز سازگار است با طاغوت و همه چیز سازگار است. اینگونه معنویتها با همه چیزی سازگار است. اصلی که امامت پیگیری میکرد اصل ولایت بود که کار امام را راه بینداز. نگویید مگر امام کار راهبینداز نیاز دارد؟ بله واقعاً امام کار راهبینداز لازم دارد. ما در روایات داریم لَمْ یَزَلْ أَمْرُ عَلِیٍّ(ع) شَدِیداً حَتَّى مَاتَ الْأَشْتَر (بحارالأنوار، ج33، ص556). امر امام شدید بود تا مالک اشتر مرد. امام به آن عظمت! وقتی مالک رفت امام از کار افتاد. این اهمیت مالک است. هیچگاه معنویت آنچنانی از مالک ذکر نشده است. راجعبه کمیل نقل شده ولی راجعبه مالک نقل نشده است. مالک کار راه بینداز امام بود. از تو به یک اشاره از من به سر دویدن...
امام(ره) را دفن نکنید و در خاطرات نبرید. این کار مانند آن است که در مورد امیرالمؤمنین(ع) فقط مطلب بخوانی و بگویی بهبه! عجب امیرالمؤمنینی!...
💢 شیخ فرهاد فتحی
┄┄┅┅┅❅🌺🇮🇷🌺❅┅┅┅┄┄
#روشنگری
#جهاد_تبیین
#روشنا_فارس
https://eitaa.com/FarhangChannel
┄┄┅┅┅❅🌺🇮🇷🌺❅┅┅┅┄┄
هدایت شده از اندیشکده کریمه(س)شیراز
🔰 شماره جدید پژوهشنامه تاریخ سیاست و رسانه منتشر شد.
#سال_ششم_شماره_اول_بهار_۱۴۰۲_پیاپی_۲۱
🔶 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اندیشکده مطالعات راهبردی کریمه س، شماره بهار پژوهشنامه تاریخ، سیاست و رسانه به تازگی چاپ شده و برای استفاده پژوهشگران و علاقهمندان به تاریخ ایران معاصر، سیاست خارجی، دیپلماسی عمومی، جامعهشناسی انقلاب اسلامی و رسانههای ارتباط جمعی و ... بر روی پیشخوان آمده است.
┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄
📲با #اندیشکده_مطالعات_راهبردی_کریمه همراه باشید:
@KssiChannel
هدایت شده از اندیشکده کریمه(س)شیراز
🔰 شماره جدید پژوهشنامه تاریخ سیاست و رسانه منتشر شد.
🔺 شماره بیستویکم پژوهشنامه تاریخ، سیاست و رسانه، با مدير مسئولي #دکتر_مرتضی_اشرافی و سردبیری #دکتر_مجتبی_اشرافی چاپ شد.
#سال_ششم_شماره_اول_بهار_۱۴۰۲_پیاپی_۲۱
🔶 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اندیشکده مطالعات راهبردی کریمه س، شماره بهار پژوهشنامه تاریخ، سیاست و رسانه به تازگی چاپ شده و برای استفاده پژوهشگران و علاقهمندان به تاریخ ایران معاصر، سیاست خارجی، دیپلماسی عمومی، جامعهشناسی انقلاب اسلامی و رسانههای ارتباط جمعی و ... بر روی پیشخوان آمده است.
🔹 اولین مقاله این شماره، به قلم دکتر فرزاد فیضی و دکتر حبیب شهبازی شیران به تحلیل گفتمان قدرت و هنر در آثار معماری دوره ایلخانی بر اساس نظریه مشروعسازی قدرت دیوید بیتهام پرداختهاست.
🔹«بررسی و تحلیل طومار نو یافته از دخل و خرج آستان مقدس حضرت معصومه سلاماللهعلیها به سال ۱۲۷۴ هجری قمری» شامل بررسی خط به خط این سند تاریخی است، که توسط دکتر احمد جمراسی به نگارش درآمده است.
🔹تبیین و ارائه نگاه جدیدی به تمدن نوین اسلامی در طلیعه انقلاب اسلامی در مقاله «بررسی تطبیقی جایگاه تعلیم و تربیت در شکلگیری و شکوفایی تمدن اسلامی در انقلاب اسلامی ایران و حکومت فاطمیان مصر» به قلم دکتر رمضان رضائی بهعنوان یک پرسش اساسی مورد تجزیه و تحلیل قرارگرفته است.
🔹مقاله «توطئه دول غرب علیه انقلاب اسلامی و راهبرد مقابله با آن» نوشته دکتر حسن جوادینیا، به بررسی راهبردهای مقابله با توطئههای غرب، باتکیه بر فرمایشات مقام معظم رهبری مدظلهالعالی پرداخته است.
🔹«روایات نهی از قیام قبل از قیام قائم علیهالسلام در بوته نقد و بررسی» نوشته شده توسط علی جعفرزاده و محمود ملکیراد، عنوان پنجمین مقاله این شماره است که نظریات مختلف بخصوص در زمینه قیام در عصر غیبت امام معصوم علیهالسلام در جهان معاصر را بررسی کرده است.
🔹آخرین مقاله این شماره به بررسی «راهکارهای تحقق اقتدار ملی در مدیریت راهبردی» اختصاص دارد که به قلم دکتر علی پیرزاد و دکتر محمد کاظم باقری تهیه و تدوین یافته است.
📥 پژوهشنامه تاریخ سیاست و رسانه با شمارگان پانصد نسخه و با ۱۷۰ صفحه به دوصورت چاپی و الکترونیک و با دسترسی آزاد منتشر شده است.
✅ علاقهمندان برای تهیه این فصلنامه میتوانند به وب سایت رسمی اندیشکده و یا وبسایت رسمی پژوهشنامه مراجعه نمايند.
#انديشکده_مطالعات_راهبردي_کريمه(ايسکا)
http://Www.karimeh.com
http://Www.kssi-journal.ir
http://Www.kssi.ir
┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄
📲با #اندیشکده_مطالعات_راهبردی_کریمه همراه باشید:
@KssiChannel
#اطلاع_رسانی
🔸دوازدهمین نشست مجازیست
با موضوع :
سخنرانی های سیدحسن نصرالله»
یک کنش رسانهای یا یک واقعیت میدانی؟
🎙 سخنران دکتر علی عبدی
(پژوهشگر مسائل خاورمیانه و اسرائیل)
🕐یکشنبه 21 آبان ساعت 13:30
🔹لینک شرکت در نشست: https://room.nahad.ir/ch/siasi
🔸در این نشست به مسائل زیر خواهیم پرداخت:
1- چرا مردم منتظر اعلام جنگ از سوی سید حسن نصرالله بودند؟
2- آیا واقعا ایران کاری برای غزه نکرده است؟
3- تهدیدات مسئولان و فرماندهان محور مقاومت واقعی است؟
4- ساعت صفر چه زمانی فرا میرسد؟
5- مخاطب سخنرانی های سیدحسن نصرالله کیست؟
6- واقعیت میدانی غزه چیست؟
✅مجازیست سلسله نشست های تخصصی است که با رویکرد مساله محور، به دنبال «حل و گشایش گره های فکری دانشگاهیان» در فضای مجازی می باشد.
┄┄┅┅┅❅🌺🇮🇷🌺❅┅┅┅┄┄
📲 با #جهاد_تبیین فرهنگی استان فارس همراه باشید:
#روشنگری
#جهاد_تبیین
#روشنا_فارس
📲 همرسان ما باشید و ما را در فضای مجازی دنبال کنید.
⬇️⬇️⬇️⬇️
🔍 در پیامرسان ایتا:
https://eitaa.com/FarhangChannel
┄┄┅┅┅❅🌺🇮🇷🌺❅┅┅┅┄┄
هدایت شده از کانال اطلاعرسانی معاونت دانش و پژوهش فارس
🔰 کارگاه علمی-آمورشی روش تحقیق مقاله علمی و آیین نگارش تجربهنگاری
✅ معاونت دانش و پژوهش سپاه فجر با همکاری اندیشکده مطالعات راهبردی کریمه کارگاه علمی-آمورشی روش تحقیق مقاله علمی و آیین نگارش تجربهنگاری را برگزار مینماید.
⏰ زمان: چهارشنبه ۲۴ آبانماه ساعت ۹ صبح لغایت ۱۲ ظهر
🏡مکان: ستاد س.فجر. سالن کوثر
🧾 به شرکتکنندگان در کارگاه علمی-آموزشی گواهی معتبر اعطا میشود.
🔶️ باتوجه به محدودیت مکانی، درصورت تمایل به شرکت در کارگاه، نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را به ۰۹۱۷۷۳۸۹۸۱۷ پیامک فرمائید.
✍ روابط عمومی معاونت دانش و پژوهش سپاه فجر فارس
┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄
📲 با #دانش_و_پژوهش_فارس همراه باشید. همرسان ما باشید و ما را در فضای مجازی دنبال کنید.
📲 @MDPFars
⬇️⬇️⬇️⬇️
🔍 در پیامرسان ایتا:
https://eitaa.com/MDPFars
┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄
┄┄┅┅┅❅🌺🇮🇷🌺❅┅┅┅┄┄
📲 با #جهاد_تبیین فرهنگی استان فارس همراه باشید:
#روشنگری
#جهاد_تبیین
#روشنا_فارس
📲 همرسان ما باشید و ما را در فضای مجازی دنبال کنید.
⬇️⬇️⬇️⬇️
🔍 در پیامرسان ایتا:
https://eitaa.com/FarhangChannel
┄┄┅┅┅❅🌺🇮🇷🌺❅┅┅┅┄┄
هدایت شده از کانال اطلاعرسانی معاونت دانش و پژوهش فارس
🔰 گزارش تصویری کارگاه علمی-آمورشی روش تحقیق مقاله علمی و آیین نگارش تجربهنگاری
🔸️معاونت دانش و پژوهش سپاه فجر فارس با همکاری اندیشکده مطالعات راهبردی کریمه، در راستای رسالت علمی و پژوهشی خود، کارگاه علمی-آمورشی روش تحقیق مقاله علمی و آیین نگارش تجربهنگاری را در روز چهارشنبه ۲۴ آبانماه، به مدت ۳ ساعت و باحضور پژوهشگران و اساتید همکار برگزار کرد.
🔸️ در این کارگاه آموزشی، دکتر مجتبی اشرافی، سردبیر پژوهشنامه تاریخ سیاست و رسانه، به تشریح و تبیین مقالهنویسی علمی، شیوههای استخراج مقاله از پایاننامه، رساله و طرحهای پژوهشی و نحوه ویرایش مقالههای مستخرج پرداخت.
🔶️ در حاشیه برگزاری این کارگاه علمی، به مناسبت هفتهی کتاب و کتابخوانی، با دایر نمودن میز کتاب، بیش از ۲۰۰ مجلد کتاب به شرکتکنندگان، اهداء شد.
🧾 در پایان این کارگاه علمی، به شرکتکنندگان، گواهی معتبر آموزشی و توانمندافزایی اعطا شد.
✍ روابط عمومی معاونت دانش و پژوهش سپاه فجر فارس
┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄
📲 با #دانش_و_پژوهش_فارس همراه باشید. همرسان ما باشید و ما را در فضای مجازی دنبال کنید.
📲 @MDPFars
⬇️⬇️⬇️⬇️
🔍 در پیامرسان ایتا:
https://eitaa.com/MDPFars
┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄
🏴راهپیمایی و تجمع جهانی حمایت از کودکان مظلوم #فلسطین
زمان:شنبه27 آبانماه ساعت ۹/۵ صبح
📌مکان :حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع)
💠 آحاد مردم ، بسیجیان ، دانشگاهیان ،هیئات مذهبی،فعالان قرآنی،مبلغین،گروههای جهادی هیئتی
راهبرد رقابت
عبدالله گنجی
سرمقاله روزنامه جوان
مقام معظم رهبری درخصوص انتخابات ۱۴۰۲ یک راهبرد و یک رویکرد جدید به آنچه درباره انتخابات سالهای قبل توصیه کرده بودند اضافه کردند. رویکرد این بود که در انتخابات پیشین مسئولان و نخبگان سیاسی کشور را از ورود زودهنگام به انتخابات برحذر میداشتند و معتقد بودند فضای زودهنگام انتخاباتی ممکن است به خدمترسانی به مردم آسیب برساند. امسال برخلاف گذشته، خودشان در فروردین ۱۴۰۲، یعنی حدود ۱۱ ماه مانده به انتخابات، پرونده انتخابات را باز کردند و اهمیت انتخابات امسال را برشمردند. اما از راهبردهای چهارگانهای که اعلام کردند (سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت) رقابت کاملاً جدید بود. به تعبیر دیگر راهبردهای امنیت، سلامت و مشارکت را بارها تأکید کرده بودند، اما لااقل نگارنده ندیده بودم که از ناحیه رهبری «رقابت» بهعنوان راهبرد اعلام شود. طبیعی است که دو راهبرد سلامت و امنیت عمدتاً در حیطه حاکمیت است، اما مسئولیت دو راهبرد مشارکت و رقابت معطوف به مثلث حاکمیت، مردم و نخبگان سیاسی است و این سه ضلع باید با همدیگر به تحقق آن کمک کنند. حال سؤال این است که قدرالسهم حاکمیت در اعمال راهبرد رقابت چگونه محاسبه میشود؟ تمایز و تفاوت در عملکرد سیاستگذاران و مجریان انتخابات نسبت به گذشته چگونه ملموس و باورپذیر میشود؟ بدون تردید مشارکت در شرایط فعلی اقتصادی (بهرغم آرامش نسبی فعلی در بازار) با رقابت میسر است. رقابت بهعنوان یک امر روانشناختی برای انسان، میتواند او را در روز انتخابات از منزل بیرون بکشد. اصولاً مشارکت و رقابت مکمل همدیگر هستند و رقابت پیشنیاز مشارکت و مشارکت معلول رضایت و رقابت است. این رقابت به معنای واقعی کلمه باید مبتنی بر سلایق معرفه و قطببندیهای موجود باشد. البته این به آن معنا نیست که از حضور سکولارها در انتخابات استقبال شود. کسانی که برای عبور از اسلامیت نظام به انحای مختلف فکری، اجتماعی، رسانهای و طراحی توطئه جنگیدهاند حتماً نمیتوانند میداندار انتخابات باشند، زیرا سیاستهای کلی نظام را نپذیرفتهاند ولذا قانون گذاری آنان منهای سیاستهای کلی دچار بحران معناست. از دو دسته مفسدین و سکولارها که بگذریم، تحقق راهبرد رقابت نمیتواند با پناه بردن به عبارت «مر قانون را عمل کردیم» ابتر بماند یا رفع مسئولیت کند. اگر قرار است نمایندهای از مجلس کنونی به خاطر عدم عمل به توصیه رهبری مبنی بر دخالت نکردن در انتصابات رد صلاحیت شود و این طور سفت و سخت به فرامین رهبری جامه عمل پوشیده شود، همین دستاندرکاران باید نسبت به راهبرد مشارکت و رقابت رهبری نیز به همین سان حساس باشند. مر قانون پایه و اساس است، اما اقناع اجتماعی صرفاً از عالم حقوق نمیگذرد. مقایسهها و استقراها و قیاسها در عرصه اجتماعی خود عاملی برای رونق یا عدم رونق انتخابات در میدان رأیدهندگان است؛ بنابراین ممکن است از یک سو دست اندرکاران متهم به سختگیری بیشتر از قانون شوند و وسواس بیشتری از آنان دیده شود، اما از سوی دیگر برای تحقق راهبرد رقابت – خصوصاً بعد از اغتشاشات ۱۴۰۱- به «اجتهاد تساهلی» برای تحقق امر ولایت نیاز است. اکنون که مدعیان ولایتمداری در عرصه تصمیمگیری و تصمیمسازی هستند این توقع بیشتر از آنان میرود. کسانی را که با اصول انقلاب اسلامی درنیفتادهاند و صرفاً در یک «منطق موقعیت» بهخاطر ضعف شخصیتی و غلبه عواطف تهمت یا دروغی گفتهاند (مانند پزشکیان) یا وابستگی فکری ندارند، اما فهم و تحلیلشان همین قدر است میتوان در پروسه «اجتهاد تساهلی» در صحنه رقابت دید. نهایت این است که چهار نفر با نمره ۱۰ وارد مجلس میشوند، اما هم امر، ولی محقق میشود هم دشمنی که منتظر سنجاق ماههای پسامهسا به انتخابات است، مأیوس خواهد شد. خناسان و سکولارها گزاره خالصسازی را ابتدا درمیان گذاشتهاند و تمام سعی خود را برای باورپذیرکردن آن بهکار گرفتهاند. اینها کسانی هستند که وقتی در قدرت بودند صحبت از «جارو کردن» میکردند، اما حال میتوان مستمسکسازی آنان را نیز به محاق برد. دشمنان نیز جایگاه مردمی نظام جمهوری اسلامی را از راهپیمایی ۲۲ بهمن یا روز قدس نمیشناسند. آنان تفسیر و تحلیل مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی را از رأی ارائه میدهند، زیرا رأی از جهت کمی، کیفی و جهتگیری با عدد تحلیل میشود و قابلیت بزرگتر کردن «نمود» از «بود» نیست. معتقدم شرایط موجود منطقه و کشور رسالتی فراتر از قانوندانی و اجرای قانون برعهده دستاندرکاران انتخابات میگذارد و حزبالله هم چشم به تحقق راهبردهای مقام معظم رهبری، خصوصاً راهبرد مشارکت و رقابت دوخته است.
B2n.ir/k81023
┄┄┅┅┅❅🌺🇮🇷🌺❅┅┅┅┄┄
📲 با #جهاد_تبیین فرهنگی استان فارس همراه باشید:
#روشنگری
#جهاد_تبیین
#روشنا_فارس
https://eitaa.com/FarhangChannel
┄┄┅┅┅❅🌺🇮🇷🌺❅┅┅┅┄┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پدرانی که یک شبه پیر میشوند 🇵🇸🖤
#فریاد_عروسک_ها
#خشم_جهانی
تجمع جهانی حمایت از کودکان مظلوم فلسطین
زمان:شنبه۲۷ آبانماه ساعت ۹:۳۰صبح
حرم مطهر شاهچراغ (ع)
┄┄┅┅┅❅🌺🇮🇷🌺❅┅┅┅┄┄
📲 با #جهاد_تبیین فرهنگی استان فارس همراه باشید:
#روشنگری
#جهاد_تبیین
#روشنا_فارس
📲 همرسان ما باشید و ما را در فضای مجازی دنبال کنید.
⬇️⬇️⬇️⬇️
🔍 در پیامرسان ایتا:
https://eitaa.com/FarhangChannel
┄┄┅┅┅❅🌺🇮🇷🌺❅┅┅┅┄┄