هل نشو ساحل!!!
شاید باگههه که سین خوردههه
𝐂𐐼᳝֘ᥣׄỿ݂࣪թ᮫݂ઽׂ݂ⱺָׄ ƒֺ۪ꭉׂ݂ⱺָׄꬺׂ֘ فور ندهههه مالک نیستتت
هل نشو ساحل!!! شاید باگههه که سین خوردههه
نههه فقط مشکلل ایتای منهههه
بعد ثمین هیچ وقت از ساعت 7 تا این موقع شب آف نمیشد