نیم؟../𝟭𝟬😝✿. ࣪ ׅ
بیؤ؟../𝟭𝟬👏✿. ࣪ ׅ
پرؤف؟../𝟭𝟬😝✿. ࣪ ׅ
کل؟../𝟯𝟬👏✿. ࣪ ׅ
چنلمؤن خؤشگلم😝✿. ࣪ ׅ
@👏✿. ࣪ ׅ
پیکچر بآلآ رضآیت خوشگلمه/آف بؤدن خؤشگلمه😝✿. ࣪ ׅ
چنلمؤن خؤشگلم👏✿. ࣪ ׅ
@😝✿. ࣪ ׅ
#عکس_شب_و_صبح_بخیر
پیکچرهآي بآلآ عکس شب بخیر ؤ صبح بخیره🎱⭑ ׁ ࣭࣪
استفآده ات رؤ ببینم ؟ ❕⭑ ׁ ࣭࣪
چنلمؤن استآرم🎱⭑ ׁ ࣭࣪
@Form_Starr❕⭑ ׁ ࣭࣪
#بیو_اکانت
احترآم مﺛل 𝗟𝗲𝗯𝗮𝘀 میمونه به هرکسي ﻧﻣﻳﺍد🚷؛ (رؤش بزني کپي میشه)