eitaa logo
قرارگاه فرهنگی شهید بهشتی
103 دنبال‌کننده
5.5هزار عکس
5.8هزار ویدیو
22 فایل
عرصه فرهنگ عرصه جهاد است
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️ استوری امیرحسین ثابتی نماینده تهران از جلسه غیر علنی مجلس با رئیس جمهور، وزیر اقتصاد و رئیس برنامه و بودجه 🌎📡@moqavematnews_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
۲۳ اذرتولد شهید رئیسی عزیز مبارک🥺🌷 شاخه گلی به زیبایی صلوات تقدیم به روح پاکش❤️🌹
25.67M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خییییییییییلی قشنگه عاااااااااااااااااااااااالیه👌👌👌 بسیار عااااااااااااااااالی حتما حتما ببینید ونشردهید 🌹 اشک و لبخند با هم ... 🥺😁 🌹به ما در ایتا بپیوندید:👇☺️ @KHADEMANE_ENGHElAB کانال خادمان انقلاب 🫡🌹
غُرغُریسم: خشم سیاسی از غرغرها تا منتقدها شاید تا تا الان با آدم های غرغرو زیاد روبرو شده اید.آدم هایی که مدام نق می زنند، مدام شکایت می کنند،مدام از امور‌منفی می گویند‌ و مدام نارضایتی خود را بیان می کنند و مدام سیاه نمایی می کنند تا آنجا که دیگر کسی حوصله شنیدن حرفهایشان( نق هایشان) را ندارد. چرا که حس ناامیدی و یاس به افراد دست می دهد و امید به آینده از بین می برد. حال تصور کنید که غرغریسم به یک منش و یا روش و یا به یک رفتار و ابزار سیاسی برای جلب رسانه ها و افکار عمومی تبدیل شود و مدام از مشکلات و چالش ها و ناترازی ها سخن گفته شود و به جای بیان راه حل و ارائه برنامه از ضعف ها و مشکلات گفته شود. این نوع نگرش می تواند تاثیر منفی بر افکار و رفتار عمومی بگذارد و اعتماد عمومی را به عنوان مهمترین سرمایه اجتماعی به ناترازی بکشاند و در جامعه نه تنها ایجاد یاس و ناامیدی کند بلکه روحیه مقاومت ‌ایستادگی را بشکند و جامعه را دچار خشمی پنهان کند. خشمی که می تواند به بدترین و خطرناک ترین ناترازی اجتماعی و سیاسی تبدیل شود و جامعه را دچار هیجانات منفی کند و رفتار اجتماعی و سیاسی مردم را تحت تاثیر قرار دهد. این در حالی است که در نگاه انتقادی، ضمن بیان مشکلات راه حل ها، برنامه هایی هم طرح می شود و نه تنها ایجاد ناامیدی و خودتحقیری نمی کند بلکه جامعه را به امید و خودباوری سوق می دهد. غرغریسم وقتی که به یک جریان و پدیده سیاسی تبدیل شود جامعه را دچار ایستایی و خمودگی می کند و نگاه عقلانی را به نگاه احساسی تبدیل می کند و جامعه را در دام و یا فتته ( ناامیدی جمعی) می اندازند. یک معلم
غُرغُریسم: خشم سیاسی از غرغرها تا منتقدها شاید تا تا الان با آدم های غرغرو زیاد روبرو شده اید.آدم هایی که مدام نق می زنند، مدام شکایت می کنند،مدام از امور‌منفی می گویند‌ و مدام نارضایتی خود را بیان می کنند و مدام سیاه نمایی می کنند تا آنجا که دیگر کسی حوصله شنیدن حرفهایشان( نق هایشان) را ندارد. چرا که حس ناامیدی و یاس به افراد دست می دهد و امید به آینده از بین می برد. حال تصور کنید که غرغریسم به یک منش و یا روش و یا به یک رفتار و ابزار سیاسی برای جلب رسانه ها و افکار عمومی تبدیل شود و مدام از مشکلات و چالش ها و ناترازی ها سخن گفته شود و به جای بیان راه حل و ارائه برنامه از ضعف ها و مشکلات گفته شود. این نوع نگرش می تواند تاثیر منفی بر افکار و رفتار عمومی بگذارد و اعتماد عمومی را به عنوان مهمترین سرمایه اجتماعی به ناترازی بکشاند و در جامعه نه تنها ایجاد یاس و ناامیدی کند بلکه روحیه مقاومت ‌ایستادگی را بشکند و جامعه را دچار خشمی پنهان کند. خشمی که می تواند به بدترین و خطرناک ترین ناترازی اجتماعی و سیاسی تبدیل شود و جامعه را دچار هیجانات منفی کند و رفتار اجتماعی و سیاسی مردم را تحت تاثیر قرار دهد. این در حالی است که در نگاه انتقادی، ضمن بیان مشکلات راه حل ها، برنامه هایی هم طرح می شود و نه تنها ایجاد ناامیدی و خودتحقیری نمی کند بلکه جامعه را به امید و خودباوری سوق می دهد. غرغریسم وقتی که به یک جریان و پدیده سیاسی تبدیل شود جامعه را دچار ایستایی و خمودگی می کند و نگاه عقلانی را به نگاه احساسی تبدیل می کند و جامعه را در دام و یا فتته ( ناامیدی جمعی) می اندازند. یک معلم
✨سلام و احترام قابل توجه دوستان همایش نشست دوران لینک گروه جهاد تبیین( بصیرت افزایی) را در صورت تمایل،برای دوستان و آشنایان و خویشاوندان تان بفرستید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 استاد رحیم پور ازغدی: شما حسین حسین می‌گویید چرا به هیچ قتلگاهی نزدیک نمی‌شوید؟ ✅کانال/عضوشوید👇 @rahimpourazghadifans @rahimpourazghadifans ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
6.08M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 جلسه خصوصی بهائیان در یزد 🔻عید رضوان یا عید گل، بزرگ‌ترین و مقدس‌ترین عید فرقه بهائیت هست و ۱۲ روز ادامه دارد. 🔻حکایت عجیب این عید بهائی این است که بهائیان در سه روز از آن (یکم، نُهُم و دوازدهم اردیبهشت) از اشتغال به هرکاری منع شده‌اند. 🔻عید بودن و تعطیلی غیرمنطقی آن، به قدری پوچ است که هر از گاهی، دستمایه طنز و تمسخر بهائیان هم قرار می‌گیرد. @ferghenews_com