https://eitaa.com/hosnaalafbikar/1185
زننننن توکیتو همون مویچیروعه🤣🤣🤣🤣🤣
https://eitaa.com/mahya_shokolat/1903
عب نداره من مویچیرو رو برمیدارم برا خودم🤣
https://eitaa.com/hosnaalafbikar/1189
داداشششش
اسمش مویچیروعه فامیلیش توکیتو🤣
وای تا ابد عاشق انیمه ی شیطان کش و اوناییم که دیدنشنشثتثوجبدیحدیتریخثد
من قرار بود بشینم یه عالمهههه انیمه ببینم و شیطان کش رو به عنوان اولیش دیدم و اینقدررررررررررررر خوبببب بود که دیگه نتونستم هیچ انیمه ای ببینم چون هیچکدوم به دلم ننشست واقعاااا هم داستانش هم کرکتر هاش هم کیفیتش همش پرفکتتتتتتتتت بودددد
https://eitaa.com/maarshmaaloo/492
نه داداش ماهم یک دوست سید داریم بهمون گیف داد😐
https://eitaa.com/hosnaalafbikar/1196
وایییییی
برادر یادت نیست اسم داداششم بود یویچیرو توکیتو این در اصل هست توکیتو مویچیرو که داداشم بهش گفت اسمت به معنی کامل بودن تلاش یه همچین چرت پرتی میده🤣
https://eitaa.com/hosnaalafbikar/1199
آره الحمدلله🤣
البته از کانروجی هم خیلی خوشم میاد خیلی نازهههباقجتقتحقاجخقلحقحخحیل