https://eitaa.com/bolob_oo/1011
دوستی که اینو فرستادی ناشناس
اگر برا تقدیمیه که تموم شد🥲
ولی اگر برای حمایته دوستان بدویید
هدایت شده از 𝔗𝔥𝔢 𝔧𝔢𝔰𝔱𝔢𝔯 𝔪𝔢𝔪𝔬𝔯𝔦𝔢𝔰
🎙:با عرض و طول و مساحت سلام و درود خدمت شما میهمانان گرامی~
به هتل مشترک ما خوشآمدید🏨
ورود شما را همواره گرامی میداریم❤️🩹
با حضور افـتخاری مهرناز🌻
﴿هیچ کاری نکرده فقط بوی حضورش روی پیام ها مونده✓﴾
✧برای رزرو اتاق های VIPهتل؛ ابتدا همین پوستر تاسیس را به دیلی های زیبایتان ارسال کنید ⚜
پس از آن حتما در اینجا و اینجا و همینطور اینجا استقامت داشته باشید تا با دمپایی بدرقه نشوید🚫✨
✧پس از احراز هویت شما میهمانان عزیز میتوانید در اتاق خود مستقر شوید و در آرامش منتظر پذیرایی جانانهی کادر هتل از شما،زیبارو،باشید🥪
•از جمله خدمات هتل:
🎩گردانندهی هتل از شما یک کلمه، هرچیزی، به عنوان هزینه میگیرد
(گرونه؟به من چه☺️)
و در عوض: یک پیدی اف با وایب کلمهی شما به علاوهی همان کلمه در غالب انسان تحویل میدهد.
🛎منشی پذیرش از شما یک جملهی پر کاربردتان(تکه کلام) را میگیرد و با یک استیکرکاربردی+یک اسم روبیکایی به شما هویت جدیدی میبخشد☀️
(زندگی انسان هایی با هویت عادی ممنوع میباشد با تشکر/گارد امنیتی هتل⛔️)
+همچنین هتل برای رویایی تر کردن استقامتتان، نوازنده ای متبحر استخدام کرده تا به رایگان قطعهای دلنواز به گوش هایتان دعوت کند🎼
✧برای دادن تگ فوروارد پوستر تأسیس هتل + پرداخت هزینه ها با اینجا تماس بگیرید/شمارهی هتل☎️
°ظرفیت:چهارده اتاق VIP خالیست.
هدایت شده از دیلی یکی
سلااام💕✨
[دیلیِ یکی] میخواد بنر اولین تقدیمیشو تقدیمتون کنه🌹
-تو چیکار میکنی؟
¹:اینو پیامو فور میزنی اونجایی که باید
²:تگتو شوت میکنی جاتگی
-چی گیرت میاد؟
¹:فوروارد چندتا پست و حمایت از چنل✨
²:یه پروفایل گودوگودو برای چنل📸
³:یه داستان دستنویس برای چنل📝
اگه مسلمونی🍇نکن🙏
نکات
حالا که همه دارن تقدیمی میدن بزا منم یکی بدم...(حسود خودتی)
ببین سیسی گلم این پیامو فور کن تو چنلت و عضو آغل منم باش و بیا این ناشناس تگتو بده و وسیله یا حیوون یا میوه ی مورد علاقتو بگو منم با مداد شعمی نقاشیشو برات میکشم...
(سه ساله دست به مداد شمعی نشدم هعی)
و به علاوه ی اون بهت تاریخ دقیق مرگتو میدم(اگه اون روز نمردی هم خودم میام میکشمت غمت نباشه)