حماسِـہ [باحالِمناسب]
یه راز عجیب ، شهید رسولخلیلی رفیقآسمونی خیلی از شهدا بودن :) شاید واسطه شدن ؟ واسطه .
یه راز دیگه ، اکثرا هرکس شهیدی رو به عنوان برادر یا رفیق آسمونی انتخاب کرده به یه نحوی بهش شبیه بوده این خیلی قشنگه ؛ کاشکی همهی صفاتمون رو ارتقاء بدیم
و بیشتر بهشون شبیه باشیم !
21.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عاشقانهای برایِ مادران شهدا 💔 :)))
یعنی یه روز میرسہ مام به عکسِرفیقامون
نگاه کنیم بگیم تعف جاماندهام :)
حوصلھۍِ شرح قصه نیست 💔!
قرار بود بیاد ولی ته دلم میدونستم
امشب یه اتفاقی میوفته ..
خب افتاد من اونشب فهمیدم تنها نیستم
چی بگم تا اونشب فکر میکردم
تنها کاری که خوب میتونم در حقت انجام بدم
غر زدنای طولانی و بیمعنیه :)
ولی اونشب فهمیدم میتونم روت حساب کنم
میتونم باهات درد و دل کنم
دورغ چرا گاهی وقتا فکر میکنم از وقتی باهات درد و دل کردم عاشق هم شدیم رفیق
تو منو پر و بال دادی منم تو رو . .
حماسِـہ [باحالِمناسب]
یه سال گذشت رفیق میبینی چقدر زود :)
می بخشی منو ؟!
واسه لحظه هایی که
میخوام نور بشم واسه شبات
اما خودم توی تاریکیم . .