خستهام رفیق ، ببر مرا با خُودت : )
حماسِـہ [باحالِمناسب]
تو یه قِسمتی از زندگیم که همه چیز بهم ربط داره و بدون دلیل نیست .
مُعجزه پشتِ معجزه ..🍃"
سالگردِ سردار و کُلی خاطره بازی ،
اونشبا رو باید گوشھۍِ دل قاب کرد 💔'(:
22.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
و چگونھ از جان نگذرد آن کس
کہ میداند جان بهاۍِ دیدار است :)
به وقتِ [ #1:20 💔 ]
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ما از آنچه در قبال یار مینمایاندیم
دلتنگتر بودیم 💔(:
_حاجیمون .