اطرافیـان من اینجورین که اونا حـق دارن
از من ناراحـت بشـن ولي من حـق ندارم
ازشون ناراحـت بشم ، وگرنه ناراحـت
میشـن👨🏻🦯 .
یا نهایتاََ همون جایی که شاعر میگه :
اشـك ریختنم فقط به خـاطرِ توسـت .
منو امتحانـَم کن ؛ ثواب را بردار :)❤️🩹
روزي که تو را دیدم روزي عادي بود ،
و بعد از آن هیچ روزي عادي نبود🪴 :)