یا نهایتاََ همون جایی که شاعر میگه :
اشـك ریختنم فقط به خـاطرِ توسـت .
منو امتحانـَم کن ؛ ثواب را بردار :)❤️🩹
روزي که تو را دیدم روزي عادي بود ،
و بعد از آن هیچ روزي عادي نبود🪴 :)
8.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ما برا امام حسیـن کاري نکردیم❤️🩹 :]
هدایت شده از حماسِـہ [باحالِمناسب]
و من بغض قتلگاهِ
تو را تا عاشورا در گلو میکشم ؛
- یادِ رگ هاۍِ بریدهی گلویت اربابم 💔 -
#حضرتِ128