یه چندتاتون بزنید تو کار دفتر دستساز،خیلی خفنه
#جینگولیجات🍥☁️ | #خلــــــاق✌️🏻💕
𝅄⸱࣭ᨒ. ִֶָ
«🐈@GIORBEH𖧧 𓄵
6.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🤣🤣🤣از ویدیوهایی که مامانم برام فرستاده :
𝅄⸱࣭ᨒ. ִֶָ
«🐈@GIORBEH𖧧 𓄵
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اذیتت میکنه؟😔😂
𝅄⸱࣭ᨒ. ִֶָ
«🐈@GIORBEH𖧧 𓄵
786K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بفرست براش😂
𝅄⸱࣭ᨒ. ִֶָ
«🐈@GIORBEH𖧧 𓄵
بیرون بودیم ،
یه جا بوی نون بربری میومد هوس کردیم و خریدیم ، خمیر و بی نمک بود.
بعد دیدیم سرده و هوا منفی چنددرجهست گفتیم بریم ذرت مکزیکی بخوریم،
رفتیم گرفتیم اونم بی نمک بود😭🤣