4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اذیتت میکنه؟😔😂
𝅄⸱࣭ᨒ. ִֶָ
«🐈@GIORBEH𖧧 𓄵
786K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بفرست براش😂
𝅄⸱࣭ᨒ. ִֶָ
«🐈@GIORBEH𖧧 𓄵
بیرون بودیم ،
یه جا بوی نون بربری میومد هوس کردیم و خریدیم ، خمیر و بی نمک بود.
بعد دیدیم سرده و هوا منفی چنددرجهست گفتیم بریم ذرت مکزیکی بخوریم،
رفتیم گرفتیم اونم بی نمک بود😭🤣
4.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وای :))))))🤣
𝅄⸱࣭ᨒ. ִֶָ
«🐈@GIORBEH𖧧 𓄵
6.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هیچوقت فکرشو نمیکردم انقدر از یه تبلیغ سس خوشم بیاد که چندبار بشینم ببینمش😐😂
𝅄⸱࣭ᨒ. ִֶָ
«🐈@GIORBEH𖧧 𓄵
19.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یا حضرتتت💀
𝅄⸱࣭ᨒ. ִֶָ
«🐈@GIORBEH𖧧 𓄵