نمیدونم چطوری بگم ولی بوی اینارو احساس میکنم :)
حس میکنم بوی گوگرد کبریت میدن
#اسمــــــــر🌬🎧 | #جینگولیجات🍥☁️
- - -
🐈@GIORBEH .
4.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
واااای وای واااای💀😂😂😂
- - -
🐈@GIORBEH .
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بفرست واسه اونی که میخوای باهاش تو این لوکیشن باشی🤍
- - -
🐈@GIORBEH .
آهنگ پیشواز بابام انقدر خوبه که وقتی جواب میده دیگه آدم یادش رفته چی میخواسته بگه
بیکلام آهنگ بیاحساس