eitaa logo
کانال تحلیلی حامیان ولایت
1.4هزار دنبال‌کننده
12.3هزار عکس
10.4هزار ویدیو
131 فایل
کانال تحلیلی حامیان ولایت @gh63_soldier_velyatfagih.
مشاهده در ایتا
دانلود
‌┄┄┅🇮🇷ایران🌷سرافراز🇮🇷┅┄┄
♦️‏پیام عجیب روحانی در روز ملی ارتش! 🔹بازهم روحانی خوراکِ ناپاک برای رسانه های دشمن فراهم کرد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❤️ ✅ اون دنیا پوستتون رو میکنند ✅ درست رای بدید و انتخاب کنید با یک اشتباه یک مملکت بهم میریزه 🎤
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴فاصله از مردم شروعی بر انقلاب زدایی فرهنگی ↙️ شاخصه های انقلابی گری امام خمینی قدس سره🔽 ❇️ مردمی بودن،از مولفه های مورد تاکید امام رحمه الله علیه است. امام در این رابطه می فرمایند« امروز روزی است که باید حفظ کنید شما اسلام را، اسلام را باید حفظ کنید. حفظ اسلام به این است که اعمالتان را تعدیل کنید، با مردم رفتار خوب بکنید، برادر باشید با مردم، مردم را اینطور حساب نکنید.... ❇️ شما هم از همین مردمید، از همین جمعیتید، شما کاری نکنید که مردم از شما بترسند، شما کاری بکنید که مردم به شما متوجه بشوند، کاری بکنید که مردم محبت به شما بکنند، پشتیبان شما باشند.اگر مردم پشتیبان یک حکومتی باشند، این حکومت سقوط ندارد. ۱
🔶انقلاب، ماهیتی ضد استکباری 🔺اصل وقوع انقلاب اسلامی با هویت استکبار ستیزی و وارد کردن واژگان جدیدی همچون استکبار ستیزی و دفاع و حمایت از مستضعفین در ادبیات سیاسی جدید به حکم عقل و منطق و شرع، تمام ملت‌ها و مستضعفان جهان را به مقابله با طاغوت و نظام‌های کفر به عنوان تنها راه نجات بخش بشریت از بی‌عدالتی‌ها و فسادها و... فرا می‌خواند. 🔺« کونوا لظالم خصما و للمظلوم عونا » بدین سان است که انقلاب، بذر مبارزه با ستم و قدرت‌های استکباری را در عمق جان ملت‌ها و توده‌های مستضعف زیر ستم کاشته و زمینه خیزش و جنبش‌های رهایی بخش و ضداستعماری را بیش از پیش فراهم ساخته، و محیط سیاسی معاصر را تحت تاثیر خود قرار داده است. 🔺کلام را با جمله‌ای از حضرت امام به پایان میبریم:«کسی تصور نکند که ما راه سازش با جهانخواران را نمی دانیم ولی هیهات که خادمان اسلام به ملت خود خیانت کنند؛ اگر بند‌ بندِ استخوان‌هایمان را جدا سازند، اگر سرمان را بالای دار برند، اگر زنده زنده در شعله‌های آتش ما را بسوزانند، اگر زن و فرزند و هستی مان را در جلوی دیدگانمان به اسارت و غارت برند، هرگز امان نامه کفر و شرک را امضا نمی کنیم». ۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨🎥 فضای انتخابات را عوض کنید 🔸 دکتر جلیلی : باید فضای انتخابات را از دو گانه های غلط و کاذب به سمت دغدغه های مردم ببریم 🔸 اگر جریان انقلابی مشکلات مردم را پیگیری و حل کند، مردم نیز در انتخابات به این جریان رای می دهد
💠رسول خدا؛ ✨یاایها الذین آمنوا اتقوالله و قولوا قولا سدیدا✨ سوره احزاب ۷۰
🔱حکومت دموکراسی : حکومت دموکراسی که خیلی ها سنگش را به سینه می زنند که حکومت ما دموکراسی باشد و ...... ⁉️دموکراسی چیست؟ دموکراسی برگرفته شده از واژه های یونانی ″دوموس Demos به معنای مردم″ و ″کراسیا Kratia به معنای قدرت″ است، یعنی قدرت مردم یعنی حکومت مردم بر مردم!! یعنی مردم بر خودشان حکومت می کنند. ⁉️سوال در حکومت دموکراسی که با رأی گیری انجام می شود آیا رأی اکثریت، واقعا رأی اکثریت جامعه است!؟ هم می توانیم بگوییم بله، هم می توانیم بگوییم نه! چرا..؟؟ چون اولا تمامی واجدین رأی، رأی نمی دهند، دوما تمامی افراد هم که واجد رأی نیستند..(مثلا در قانون کشور ما افراد زیر 18 سال نمی توانند رأی بدهند) ‼️زمانی هست طرف 95 درصد رأی می آورد و... آن موقع میتوانیم بگوییم بله، رأی اکثریت با آن است! ولی وقتی طرف 60 درصد رأی می آورد، آیا باز هم می توانیم بگوییم رأی تمام اکثریت با این فرد است..نه،پس دموکراسی هم اشکالاتی دارد! 🔴دو نوع دموکراسی داریم: مستقیم و غیر مستقیم 1⃣دموکراسی مستقیم: این را می رساند که مردم به صورت مستقیم و بدون واسطه خودشان رئیس جمهور انتخاب کنند.. خودشان قانون تصویب کنند و مجلس انتخاب کنند. ❇️مثلا در قانون گذاری، اینها فقط نمایندگان مجلس را انتخاب می کنند تا آن نمایندگان قانون انتخاب کنند اما تصویب قانون باید دوباره به رأی مردم گذاشته بشود. تصویب قانون اساسی نه.. یک قانون.. مثلا مجلس تصویب کرد که برای پرداخت بدهی فلان پیمانکارها این مقدار از صندوق ارزی کشور برداشته بشود.. این را به رأی مردم می گذارند، یعنی هر قانون جزئی که هست به رأی مردم گذاشته بشود!!! ❌(شاید بگویید اتفاقا خیلی خوب است) ولی عوارضش: قرار دادن همه ی مردم در تمامی جزئیات با توجه به وسعت شهرها و روستاها چیز محالی است، در هر قانونی که تصویب می شود یک ماه، دو ماه کل مردم و مسئولین را بسیج کنند در تک تک روستاها و شهرها و کوه ها و دشت ها همه جا مردم را گیر بیاورند و بگویند این قانون این و.... است! بعد رأی بدهند. اینکه حرف منطقی ای نیست و حرف غلطی است. ♻️بعد مردم چه طور می توانند یک قانون را از جنبه های مختلف دینی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، و نظامی بررسی کنند.. آیا همه ی مردم در همه ی زمینه ها سواد دارند؟ طرف اقتصاد دان است اقتصاد می دانی آیا می توانی همین قانون را از لحاظ فرهنگی و دینی هم بررسی کنی؟ آیا می توانی همین قانون را از لحاظ بعد نظامی و دفاعی بررسی کنی؟ پس معلوم است نمی شود. این هم یک ضرر دیگر این قانون دموکراسی مستقیم است. 🚫اشکال بعدی،بعضی از مردم که با یک تبلیغات انتخاباتی از این رو به آن رو می شوند! تا دیروز طرفدار کسی بود بعد با تبلیغات پرزرق و برق طرفدار رقیبش می شود..آیا این مردم می توانند قانون درستی وضع کنند و صلاح یک جامعه و مملکت را به سمت خیر پیش ببرند..هر عقل سالمی می گوید؛ نه، این چیز بدیهی است. ✅پس معلوم است که بررسی قانون نیاز به اهل فن دارد نیاز به خِبره و متخصص آن قانون دارد! پس دموکراسی مستقیم تقریبا رد می شود قسمت اول
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨🎥هشت سال دولت سایه نه تعارف بود، نه شعار دکتر سعید جلیلی: 🔹یک راه‌ حل غلط به مسائل اساسی مردم، می‌تواند مسیر یک کشور را منحرف کند 🔹هر لایه از جامعه ادبیات و شبهات خاص خود را دارد که باید برای حل آنها تلاش کرد
2⃣دموکراسی غیر مستقیم یا نمایندگی: ❇️ تقریبا شبیه آن چیزی که در کشورهای مختلف برگزار می شود از جمله ایران (دارم می گویم تقریبا، اختلافاتش را عرض می کنیم) در این دموکراسی مردم نماینده هایی را انتخاب می کنند به نماینده ها اختیار تام می دهند، نماینده ها قانون را وضع می کنند و بعد دولت را به اجرای آن قانون ملزم می کنند و قوه ی قضائیه و.....!! ⭕️اما نارسایی هایی که این دموکراسی دارد: ✅درست است این دموکراسی غیر مستقیم آن نارسایی های دموکراسی مستقیم، آن ضررها و عوارض را ندارد. اما پس از اینکه مردم نماینده را انتخاب کردند دیگر حق از مردم سلب می شود دیگر مردم هیچ حقی در این وسط ندارند..چون مردم ناچار هستند هر چه وکلای مجلس می گویند قبول کنند. ❌در حقیقت این دموکراسی بدتر است می دانید چرا؟؟ چون این دیکتاتوری، دیکتاتوری انتخابی است..چون اگر یک نفر بیاید و به زور به شما دیکتاتوری کند علیه آن اعتراض می کنی، اما این دیکتاتوری را اصلا نمی توانی چون دیکتاتوری انتخابی است! چون خودتان اینها را انتخاب کردید! دیگر نمی توانید خلاف قانون خودتان حرفی بزنید.. پس این اشکال را دموکراسی غیر مستقیم دارد. ❌شاید گفته شود که در ایران هم این طوری است؟ می گوییم نه در ایران اینطوری نیست ″شورای نگهبان هست″ یعنی وکلای مجلس بخواهند دیکتاتوری بکنند و طبق میل خودشان قانونی را وضع بکنند شورای نگهبان جلوی آنها را می گیرد..پس ایران این مزیت را در قانون و نظام خودش دارد که شورای نگهبانی هست که بررسی می کند این قانون شرعی و قانونی است یانه!؟ ♻️اگر به بحث دموکراسی غیر مستقیم بخواهیم توجه کنیم، به جای خدا محوری انسان محوری می شود! یعنی من تمام هم و غمم روی انتخاب یک شخص می شود! و گاهاً منافع خودم را به منافع الهی ترجیح می دهم! و بعد از همه مهمتر این وکلایی که در دموکراسی غیر مستقیم و نمایندگی انتخاب می کنند اگر این وکلا خائن باشند (چون اکثر این دموکراسی ها شورای نگهبان و ولی فقیه ندارند) راه را برای تسلط اجانب باز می کنند! ✅دقیقا شبیه آن چیزی که در سال هزار و سیصد و پنجاه در زمان پهلوی رخ داد و نماینده های مجلس به جدایی بحرین از ایران رأی دادند یعنی نماینده های یک مجلس چنین خیانتی در حق یک کشور کردند! پس چنین اشکالاتی هم در بحث دموکراسی نمایندگی هست و این خیانت راه را باز می کند تا اجانب بیایند و به راحتی سلطه بر مردم پیدا کنند پس حکومت دموکراسی درست است یک سری مزایایی دارد اما یک سری معایبی هم دارد. قسمت دوم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‏‎توجه 🔴امضای برجام ۲ در وین ، تحویل موشکها به امریکا و تخریب تمام صنعت موشکی ایران🔴 (خیانتی دوباره از دولت روحانی به ایران) "💢جهت اطلاع میگم💢"
▪️ای غرب زده ها! ای اجنبی زده ها! ای انسانهای میان تهی! ای انسانهای بی محتوا!به خود آیید، همه چیز خودتان را غربی نکنید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
▪️ محتوا ومضمونهای سیاسی انتخابات 1400 ▪️تحلیلهای سیاسی واجتماعی 📅 سه شنبه : 1400/1/31 ▪️اجــــرا: استاد قریش حسین پور
بــــــصــــیـــــرت در کــلامِ رهــــبــــری مــقــام مــعــظّــم رهـــبــری فــرمــودنــد : منظومه‌ی معرفتی و ارزشی اسلام یک مجموعه‌ی مفاهیمی است که آوردن این مفاهیم به میان مردم و آنها را به مرحله و منصّه‌ی عمل درآوردن، یک کار بسیار بزرگ و مهمّی است که ما هر جا این کار را نسبت به هر یک از این مفاهیمی که حالا بعد اجمالاً عرض خواهم کرد انجام دادیم، برای ملّت و کشور و برای آبروی اسلام و جمهوری اسلامی ارزشمند بود؛ و هر جا غفلت کردیم، محروم ماندیم.