و در آخر
بين خودمان باشد؛
گفتم قویام و نمیشکنم
دروغ گفته بودم،
قوی نبودم و شکستم،
بسیار هم شکستم . .
” غِـیـٰاثْ ؛ 𝐺հ𝛼𝛄𝛼𝛅“
شنیدین به آدمای بی ادب میگن بی پدر بزرگ شده ؟ !! پدر بالا سرش نبودهِ
آدم پدرش بمیره :
بی پدر بزرگ میشه ..
نه بی ادب (((: `