7.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یکی از دلیل هایی که دلم میخاست پسر باشم ...
” غِـیـٰاثْ ؛ 𝐺հ𝛼𝛄𝛼𝛅“
- بہ نام ِ نامۍ اللہ🌱
وَ به نام خداۍلبخندهاۍازتہدل:))"🌱
من به هیچ مردی تکیه نکردم ونخواهم کرد ِ..
ونه به خودم ونه به هیچ کس دیگه:
اره عزیزم فقط خودمم وخدای خودم ((:🎀
نمیتوانم به کسی بفهمانم که در من چه میگذرد من حتی نمیتوانم ان را برای خودم توضیح دهم.