سکوت روترجیح میدم چون فهمیدم .
حتی عمیق ترین کلامت نمیتونن عمق احساساتت دورن منو بیان کنن ؛
” غِـیـٰاثْ ؛ 𝐺հ𝛼𝛄𝛼𝛅“
خبر کوتاه و جان سوز است ؛
شروع شد غریبی علی ..💔
تا وقتی که بلد نیستی تو عصبانیت احترامشو نگه داری مهم نیست چقدر دوسش داری !