کسانی که وقتی تو ساکت میشوی؛پیگیری میکنند دوستان واقعی تو هستند:))))
مثلا اینجوری از خدا بخایش کنی ..
خدایا من عاشق یکی از بنده گانت شدم
مرا از داشتنش محروم نکن ..
در بند توام تو دربند چه کسی ..
که اینگونه انداختی در دلم تنهای بی کسی!