eitaa logo
گنبد فیروزه
59 دنبال‌کننده
547 عکس
161 ویدیو
22 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
6.04M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻باید یاد بگیریم انتقاد کنیم، چون نه تنها جرم نیست بلکه وظیفه شرعیه❗️ ⬅️ حکومت باید در اتاق شیشه ای، پاسخگو باشد❗️ 🇮🇷 اینجاست 👇 http://eitaa.com/joinchat/2273312768C3a2be2e04f 💠کانال چلچراغ و حم 👇 🆔eitaa.com/chelcheraaqHM
بسمه تعالی قابل توجه اهالی محترم امامزاده علاءالدین علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت ۱۱۳): استاندارد سد دلیک‌لی‌قیه! پیرو پیام ۱۱۱ گنبد فیروزه (مورخه ۵ / ۳/ ۱۴۰۲)؛ https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/418 که در نیمه دوم آن، از اهالی محترم استدعا کردم در جلسه مقاماتی که عازم روستا هستند، شرکت کرده و بدون «مرعوب» یا «گمراه» شدن و یا «ساکت» ماندن، اقدام به طرح صریح مطالبات خود (بویژه خلع ید از اوقاف شرّیّه و انحلال شورای خائن) نمایند. ولیکن پیامد آن متوجه شدم که؛ حضار جلسه، برای توصیه بنده، متأسفانه پشیزی هم ارزش قائل نشده‌اند! (شاید از آن‌جهت که آنرا یک حضور تبلیغاتی بی‌خاصیت تلقی کرده بودند که معمولاً در آستانه انتخابات مجلس، رخ می‌دهد و طرح مطالبات در چنین فضاهائی، معمولاً نافرجام است ولو اینکه نمایشی هم نشان داده شود!) ولیکن حواشی این دیدار، ظاهراً مهمتر از متن قضیه بوده است که اگر مجالی یافتم، به تحلیل آنها خواهم پرداخت. اما بنظرم مهمترین مسئله جلسه مذکور، «استاندارد نبودن سد خاکی دلیلک‌لی‌قیه» بوده (که با کمک‌های مردمی احداث شده است) و بنظرم «انگشت اتهام» بسوی آ.میرشجاع‌الدین است که مبتکر و پیگیر مجوزهای اداری و مالی، وام ذی‌ربط و نیز ساخت و بهره‌برداری آن بوده است و حداقل در زمان ریاست ایشان بر هیئت امناء روستا صورت گرفته است. آری سؤال اینست که؛ چرا احداث سد خاکی دلیلک‌لی‌قیه فاقد استانداردهای لازمه آن بوده است؟! و بنظرم جناب اخوی باید توضیح بدهند و شفاف‌سازی نمایند. شنیدم که؛ ایشان خودشان هم در جلسه مذکور، حضور داشته‌اند و «اعتراض به غیراستاندارد بودن سد» را شنیده‌اند (که ظاهراً از طرف ممدرنگی مطرح شده است) ولیکن هیچ پاسخی نداده‌اند! نمی‌دانم چرا؟! ولیکن این سؤال و ابهام در اذهان اهالی هست و خواهد ماند که؛ اولاً) آیا احداث سد مذکور واقعا استاندارد نبوده است؟ ثانیاً) اگر آری، مسئول/مسئولین خسارت مذکور کیست/کیستند؟ آیا اهمالی صورت گرفته یا اینکه خیانتی در کار بوده است؟ لطفا توضیح دهید. مضافاً که گویا از ابعاد آن هم متاسفانه هیچکدام از حاضرین، آماری نداشته‌اند! (که قاعدتاً چنین چیزی در نزد مقامات، مایه سرافکندگی اهالی است و نباید تکرار شود) ✍️سیدمحمدحسینی(منتظر) بهار ۱۴۰۲ کانال‌های اطلاع‌رسانی حم در موضوع امامزاده علاءالدین: 🆔 eitaa.com/SayyedAlaaddin 💠 🆔 eitaa.com/GonbadeFirozeh
بسمه تعالی قابل توجه اهالی محترم امامزاده علاءالدین (یادآوری آنچه که پارسال اتفاق افتاد): وقتی که برای هم‌اندیشی پیرامون نحوه مقابله با چنگ‌اندازی اوقاف نانکلی و خیانت شورای روستا تقاضای جلسه عمومی کرده بودیم، پیرو اطلاع‌رسانی‌های مجازی بنده و تماس‌های تلفنی دوستان، متأسفانه شورای خائن، بزعم خود پیش‌دستی کرده و در تاریخ 22 دیماه 1401 مخفیانه (با حضور اندک اهالی!) تشکیل جلسه داد تا شاید مانع انعقاد جلسه فردای آن‌روز ما گردد! https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/271 https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/273 چنانکه در اسکرین‌شات‌های پیوست، ملاحظه می‌کنید؛ شورای خائن در اطلاعیه خود، ضمن جعلی نامیدن کانال اطلاع‌رسانی بنده، ادعا کرد که «جلسه و افراد نام‌برده که جلسه را اداره میکنند هیجگونه مقبولیتی ندارند»! (و بدینوسیله جلسه ما را تحریم و مدیران آنرا بایکوت کردند!) https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/303 https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/304 با این احوال جلسه ما در تاریخ 23 دیماه 1401 با حضور حداقل 23 نفر تشکیل شد که خروجی آن تشکیل گروه مجازی «کارگروه هم‌اندیشی سادات میدان ۲۳×۲۳» بود. پاسخ اراجیف شورای پفیوز را هم (که حاضر به همکاری و همراهی نشدند و اهالی را هم پرهیز دادند! و زمینه هرگونه مماشاتی را از بین بردند!) در پیام‌های شماره 87 و 92 کانال سیدعلاءالدین دادم: https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/281 https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/299 ✍️سیدمحمدحسینی(منتظر) 23 خرداد 1402 کانال‌های اطلاع‌رسانی حم در موضوع امامزاده علاءالدین: 🆔 eitaa.com/SayyedAlaaddin 💠 🆔 eitaa.com/GonbadeFirozeh
بسمه تعالی قابل توجه اهالی امامزاده علاءالدین علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت ۱۱۴): 😳 بعد از ۵ ماه، امروز وقت گفتنشه!!! 🙄 رازهای اعداد ۲۲ و ۲۳ 🤔 شما اهل کدام عدد هستید؟!! !!!(۲۳×۲۳×۲۲×۲۳×۲۲×۲۳×۲۳×۲۳)!!! ۲۲ تیرماه ۱۴۰۰ بخشنامه‌ای از اداره اوقاف بوئین‌زهرا برای اهالی روستا صادر شد که در صدد «تحمیق سادات» حسینی و موسوی بود تا برای تبدیل مالکیت عرصه و اعیان خود به قرارداد استیجاری اعیان بشتابند! https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/440 ۲۳ دیماه ۱۴۰۰ آ.سیدمیرشجاع، تعدادی از اهالی محترم روستای امامزاده علاءالدین را بسیج کرده و با خود به اداره اوقاف بوئین برد و صورت‌جلسه‌ای را با رئیس بدعهد آن، مهر و امضاء کردند که بند اول آن، وقف‌نامه اصلی را ملاک و معیار تفاهم و عمل قرار می‌داد (تا رسماً از نانکلی «سلب بهانه» نماید که وقفنامه جعلی را بعنوان چماقی علیه سادات، بالا نبرد!) و غیوران روستائی جلسه آنرا امضاء کردند و مخبتین از امضای آن طفره رفتند! https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/111 بعداز ماجراهای مذکور، بنده به علل و دلایلی که قبلاً توضیح داده‌ام، وارد معرکه شدم! تا اینکه پس از حدود یکسال از آن صورت‌جلسه عجیب (که دستمایه جوسازی علیه آ.میرشجاع و تمسخر امضاء کنندگان آن توسط کفتارهای روستا شده بود!) قرار شد جهت هماهنگی‌های لازمه برای مقابله عمومی با اوقاف و نفوذی‌های پفیوز آن، نشستی جهت هم‌اندیشی اهالی روستا بعمل آید که با همت جمعی از سادات حسینی و موسوی بالاخره تاریخ و ساعت جلسه مذکور اعلام و اطلاع‌رسانی گردید ولیکن تصادفاً اعداد ۲۲ و ۲۳ مجدداً خود را به رخ کشیدند! ۲۲ دیماه ۱۴۰۱ شورای خائن روستا طی اطلاعیه مضحکی، جلسه اعلامی سادات را، فاقد اعتبار و اصالت نامیده و تلویحاً اهالی را از شرکت در آن‌جلسه ترسانیدند! https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/453 ۲۳ دیماه ۱۴۰۱ اولین جلسه اهالی (بدون حضور خائنین و صامتین) در مسجد رسالت بلوار کشاورز تهران، برگزار شد ولیکن تعداد حاضرینی که به اینجانب، افتخار نمایندگی دادند تا مقابله با اوقاف و مزدوران آنرا دنبال نمایم، عدد عجیبی بود! (علیرغم آنکه بنده شخصاً مایل بودم جلسه مذکور روز پنجشنبه برگزار گردد نه جمعه ولیکن نهایتاً تسلیم دوستان شدم!) و آن جلسه (1401/10/23) با حواشی عجیبی هم همراه شد که گوشه‌ای از آنها را به اشتراک گذاشتم: https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/453 ۲۳ نفر صورتجلسات نمایندگی و... را امضاء و تحویل بنده دادند. وقتی تعداد موکلین خود را شمردم، عدد ۲۳ برایم جلوه عجیبی پیدا کرد. آخر چه معنی دارد که در سالروز ۲۳ دیماه دقیقاً ۲۳ نفر وارد «میدان» مبارزه با کفتارها بشوند؟! ناگهان یاد فیلم سینمائی «آن ۲۳ نفر» https://ifilo.net/v/DbNMilw و نیز یاد نکته‌ای افتادم که این عدد در آن هم دو بار تکرار شده بود. آری! همان مقاله‌ای که سالها قبل در زمان نوشتن آن روی عدد ۲۳ تأملی داشتم و امروز مجالی یافتم تا آنرا به اشتراک بگذارم: https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/451 https://eitaa.com/chelcheraaqHM/903 ۲۳ روز فاصله دحوالارض (۲۵ ذی‌القعده) لغایت یوم‌الغدیر (۱۸ ذی‌الحجه) ۲۳ سال مدت نبوت و رسالت حضرت ختمی‌مرتبت؛ پیامبر اعظم (ص) فلذا امر مذکور را به فال نیک گرفتم و گروه هم‌اندیشی ۲۳×۲۳ را در فضای مجازی ایتا تأسیس کردم و آنرا «هم‌اندیشی سادات میدان ۲۳×۲۳» نامیدم: https://eitaa.com/joinchat/1424556326Cd51a6f2d0a و امروز نیز ۲۳ است (۱۴۰۲/۳/۲۳) که مصادف است با شب دحوالارض ۱۴۰۲ و تناسب بارگذاری مجدد مقاله‌ای که در آن به دو تا ۲۳ معنی‌دار اشاره شده است! شاید بنظر شما همه این‌ها تصادفی بوده باشد ولیکن بنده احساس دیگری دارم که نمی‌دانم آنرا چگونه توصیف کنم؟! ضمناً توجه داشته باشیم که عدد ۱۱ (و ضرایب آن؛ ۲۲ +۳۳ +۴۴ +۵۵ +۶۶ +۷۷ +۸۸ +۹۹) اعداد مقدس شیطان‌پرستی است! که شیطان‌پرستان، معمولاً هجوم یا عقب‌نشینی خودشان را با این اعداد، تنظیم می‌کنند تا بزعم خود، کمترین خسارت، متوجه عملیات آن‌ها بشود! مثل جنگهای ۳۳ روزه اسرائیل علیه حزب‌الله لبنان و ۲۲ روزه اسرائیل علیه غزه فلسطین و فتنه ۸۸ و قهر ۱۱ روزه مشانژاد ووو... (بعد میگن چرا بحث را به یهود میکشانید؟😂) https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/339 در باره اعداد مقدس شیطان‌پرست‌ها لطفاً به مقاله‌ای از بنده مراجعه کنید که در تلگرام و واتساپ به اشتراک گذاشتم و اگر یافتمش مجددا آنرا به اشتراک خواهم گذاشت. بنظر شما چرا اقدامات نانکلی اوقاف و شورای خائن به عدد ۲۲ (یادآور شیطان‌پرستی و شیاطین و صهیونیستها) گره خورده و اقدامات ما به عدد ۲۳ (یادآور رسالت نبوی و غدیرخم ولوی)؟! براستی این اعداد به ما چه می‌گویند؟! ⁉️ آیا شما هم از این اعداد معنی‌دار سراغ دارید؟ ✅ آری! هست اما کشف آنها دقت مضاعفی می‌طلبد! ✍️ حم ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ 🆔 @SayyedAlaaddin 💠 🆔 @GonbadeFirozeh 💠 🆔 @SMHM212
بسمه تعالی قابل توجه اهالی محترم امامزاده علاءالدین مشاع هست؟! مشاع نیست؟! لطفا مرا راهنمائی کنید؛ 1) بنده تا جائی که یادمه ادعای اولیه اداره اوقاف بوئین برای ورود به نزاع با سادات، مسئله «مشاعی بودن دو دانگ موقوفه امامزاده با چهاردانگ مملوکه سادات» بود و لذا بنده هم در نامه مفصل 1401/01/15 خود به ریاست سازمان اوقاف با همین تصور، محاجه کردم. 2) بعد از جلسه نمایندگان سادات و رؤسای اوقاف محلی به میزبانی امام جمعه محترم آوج (که زنگوله‌های نانکلی هم بدستور اربابشون در آن شرکت کرده بودند!) آقای ممدرنگی طی گزارشی از ماوقع آن جلسه، ادعا کرد که (قریب بدین‌مضمون)؛ با توجه به اینکه نانکلی، کل شش‌دانگ روستا را موقوفه تحت تملک خود می‌داند، لذا مسئله‌ای بمفهوم «مشاعی بودن موقوفات» منتفی است! البته بخشنامه‌های غیرقانونی نانکلی هم گواه ادعای مذکور است، ولیکن؛ 3) وکیل نانکلی در دادخواست خود علیه اموات روستا (که به محضر دادگاه آوج ارائه داده بود و البته هیچ طرفی هم نبستند!) مجددا بر مشاعی بودن این روستا اشاره کرده است؛ با عبارت: «میزان سهم مشاع: یک‌پنجم از یک‌دانگ مشاع از شش‌دانگ قریه امامزاده علاءالدین بوئین‌زهرا»! و بنده هنوز نمی‌دانم بالاخره اداره اوقاف، ادعای مشاعی بودن موقوفه این روستا را دارد یا ندارد؟! و کدامیک را قبول کنیم؟! البته از امین اوقاف و اعضای خائن شورا که در چمن نانکلی می‌چرند، توقع جواب صحیح ندارم اما اگر کسی دیگر در این‌خصوص، مطلب روشنی دارد، لطفا در «گروه سید علاءالدین» باشتراک بگذارد: https://eitaa.com/joinchat/3763470541Cd25cef0ad4 ✍️ سیدمحمدحسینی(منتظر) بهار 1402
صورت‌مجلس دادگاه 1402/03/03 آوج (تجدیدنظرخواهی نانکلی اوقاف) که حکم به «عدم استماع» دادخواست صادر شد. «صورت‌مجلس» زمانی تحریر می‌شود که یکی از طرفین دعوا در موعد مقرر، در محضر قاضی حضور نیافته باشد. در زمان تحریر صورتمجلس در دادگاه مذکور، از طرف اداره اوقاف نه کسی حضور پیدا کرد و نه لایحه‌ای ارسال شد. فلذا قاضی به هر دو مورد اشاره کرده است. قاضی محترم به امضای بنده اکتفاء کرد و از سایر حضار (شاهدین خودخوانده به دادگاه 😅) امضائی نگرفت. (اگرچه بعد از اتمام جلسه دادگاه، لایحه‌ای به دادگاه واصل شد که قاضی در حکم خود بدان تصریح کرده است و دادنامه آنرا قبلا به اشتراک گذاشتم: https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/437 در این صورتمجلس، خطائی متوجه بنده است که لازمست در اینجا (پیام ضمیمه https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/466 ) توضیح بدهم. ✍️ سیدمحمدحسینی(منتظر) بهار 1402 کانال‌های اطلاع‌رسانی حم: 🆔 @SayyedAlaaddin 💠 🆔 @GonbadeFirozeh
بسمه تعالی قابل توجه اهالی محترم امامزاده علاءالدین علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت 115): تذکر اشتباهی که در دادگاه رخ داد: دسته‌بندی اهالی روستای امامزاده علاءالدین: الف) حسینی‌ها: 1= حسینی‌های اول که وراثت‌شان به مرحوم سیدمحمدرضا برمی‌گردد و مالکین دو دانگ روستا هستند که لازمست 20 هکتار ایشان دقیقا افراز گردد. 2= حسینی‌های دوم که خارج از این شجره هستند و هیچ زمینی هم ندارند مگر آنکه خریداری کرده باشند یا از طریق ارث مادری به ایشان رسیده باشد. ب) موسوی‌ها: 1= موسوی‌های اول که وراثت‌شان به مرحوم سید ابول برمی‌گردد و مالکین یک دانگ روستا هستند که لازمست 10 هکتار ایشان دقیقا افراز گردد. 2= موسوی‌های دوم که وراثت‌شان به مرحوم سید علی‌حسین برمی‌گردد و مالکین یک دانگ روستا هستند که لازمست 10 هکتار ایشان دقیقا افراز گردد. 3= موسوی‌های سوم که خارج از این شجره هستند و هیچ زمینی هم ندارند مگر آنکه خریداری کرده باشند یا از طریق ارث مادری به ایشان رسیده باشد. ج) داودی‌ها: 1= داودی‌های اول که مستأجرین یک چهارم از دو دانگ موقوفه خاص امامزاده بودند و این روستا را ترک کرده‌اند و سهم اینها به حسن‌آبادی‌های سوم واگذار شده است. 2= داودی‌های دوم که مستأجرین یک چهارم از دو دانگ موقوفه خاص امامزاده بودند و این روستا را ترک کرده‌اند و سهم اینها بین داودی‌های سوم و حسن‌آبادی‌های سوم تقسیم شده است. 3= داودی‌های سوم که مستأجرین یک چهارم از دو دانگ موقوفه خاص امامزاده بودند و در این روستا ماندگار بوده‌اند که لازمست محدوده استیجاری ایشان دقیقا افراز گردد. 4= داودی‌های چهارم که مستأجرین یک چهارم از دو دانگ موقوفه خاص امامزاده بودند و در این روستا ماندگار بوده‌اند که لازمست محدوده استیجاری ایشان دقیقا افراز گردد. 5= داودی‌های پنجم که از طریق ارث مادری یا معامله، صاحب املاکی شده‌اند. د) حسن‌آبادی‌ها: 1= حسن‌آبادی‌های اول که از طریق ارث مادری یا معامله، صاحب املاکی شده‌اند. 2= حسن‌آبادی‌های دوم که از طریق ارث مادری یا معامله، صاحب املاکی شده‌اند. 3= حسن‌آبادی‌های سوم که از دهه ۱۳۲۰شمسی به بعد، مستأجرین یک سوم موقوفه امامزاده علاءالدین شده‌اند که لازمست محدوده استیجاری ایشان دقیقا افراز گردد. هـ) میرزائی‌ها و معینی‌ها و سایرین: که از طریق ارث مادری یا معامله، صاحب املاکی شده‌اند. 👌لازمست محدوده صاحبان املاک و اراضی الباقی اهالی نیز دقیقا افراز گردد. در صورتمجلس 1402/3/3 دادگاه آوج، مراد از «حسن‌آبادی‌های دوم» در تحریریه قاضی محترم، همین «حسن‌آبادی‌های سوم» هستند که متأثر از اشتباه لفظی بنده، به خطا رفتند: https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/465 لطفا اطلاعات تکمیلی خود را در گروه سیدعلاءالدین: https://eitaa.com/joinchat/3763470541Cd25cef0ad4 به اشتراک بگذارید. 🙏 ✍️ سیدمحمدحسینی(منتظر) بهار ۱۴۰۲ کانال‌های اطلاع‌رسانی حم: 🆔 @SayyedAlaaddin 💠 🆔 @GonbadeFirozeh