بسمه تعالی
قابل توجه اهالی محترم امامزاده
علاالدین در افق آینده؛
(قسمت ۱۶۳)
فراتر از تعارض منافع!!
(بخش ۲۲):
کدام خائنین، نانکلی اوقاف را وارد
فتنه پارکینگ سیدقاسم کردند؟!!!
و کدام پفیوزها موافقت کردند؟!!!
⁉️ مسئله مهم دیگری که در قضیه «پارکینگ شخصی آ.سیدقاسم» (اهدائی پدرشان بعنوان «ضمیمه تکمیلی» زمینی که جهت «احداث خانهای بدون معبر ماشینرو و پارکینگ» قبلاً به او بخشیده بوده) قابل تأمل است، علاوه بر خیانت «وارد کردن اوقاف نانکلی» به یک «دعوای کوچک خانوادگی» (به بهانه «تشویش اذهان عمومی» ناشی از «راه عمومی» جلوه دادن پارکینگ اختصاصی مذکور توسط «کفتارهای روستا و همپالگیهای معلومالحال» آنها!) که بالتبع، مسئله «پیگیری صدور و پخش نامهها و بخشنامههای غیرقانونی نانکلی اوقاف» را میطلبیده است، این مسئله نیز حائز توجه است که این نامههای صادره در سال ۱۴۰۰ چگونه به دست وکیل آ.سیدعلی موسوی رسیده است که علاوه بر «دادخواست حقوقی»، اقدام به «شکایت کیفری» نیز در سال ۱۴۰۲ نموده است!
منظورم مکاتباتی بشرح ذیل است:
💠
الف) نامه ۱۳۹۹/۸/۱۷ به بنیاد مسکن آوج
💠
ب) نامه ۱۴۰۰/۷/۱۹ به شورا و دهیار روستا
💠
ج) نامه ۱۴۰۰/۱۲/۴ به دادسرای آوج
💠
در قسمت امضای نانکلی، تاریخ جدیدی را تعبیه کردهاند که قطعاً ربطی به نانکلی ندارد و صرفاً برای گمراهسازی دادگاه، جعل شده است که بنظرم ردگیری کارشناسی و فنی آن نهایتاً به ممدرنگرز منتهی خواهد شد که در دستکاری و جعل مدارک و گزارشات، هیچ إبائی ندارد!
و نکات دیگری نیز در آنها قابل توجه هستند ولیکن قبل از بیان آنها لازمست، توضیحات خود را از مقدمهای معطوف به اخوی شروع کنم:
بعد از زلزله و بالتبع خرابیهای ناشی از آن که قسمتهای مسکونی مختلفی در روستا مورد خاکبرداری قرار میگیرد، بالطبع حدود خیلی از خانههای اهالی به هم میریزد و وقتی که نقشهبرداران «طرح هادی» وارد روستا میشوند، قسمتهایی از خانههای مسکونی اهالی را هم به غلط یا خطا، جزو «معابر روستا» تلقی میکنند که یکی از آنها بخشی از زمین مرحوم سیدحسین موسوی (ثریاخالا) بوده است.
در خطای خاص معطوف به پارکینگ آ.سیدقاسم، دهیار وقت (آ.میرشجاع) هم قاصر یا مقصر بوده است و بنده گمان میکردم که اخوی طی نامهای به فرمانداری آوج، بدنبال جبران خطای خود بوده است ولیکن با تکذیبیه ایشان نسبت به جمله پایانی نامه خود، گمان مذکور مضمحل شده و ارزیابی آن بنحو دیگری رقم میخورد که تحلیل خواهم کرد.
در هر حال بعد از خبط و خطای نقاشان طرح هادی و دهیار بیدقت وقت، نوبت آن بوده که با پیگیریهای وارثین ثریاخالا و نیز شوراها و دهیاران بعدی روستا نسبت به «رفع خطا» و «اصلاح نقشه» اقدام قانونی شود.
وارثین مذکور، اقدام رسمی را به شورا واگذار کرده و خودشان اقدام به احداث خانه میکنند و عملاً از حق خود دفاع میکنند ولیکن «طرح هادی» (بنیاد مسکن) آنرا اشغال معبر عمومی تلقی میکند و آنقسمت را در نقشه خود، «ستارهدار» نشان میکند که مفهوم آن؛ لزوم تخریب خانه میرزاییها است!
شورای خائن و دهیار غیربومی روستا بجای تلاش برای اصلاح نقشه طرح هادی و حذف قسمت بناحق تصرف شده توسط بنیاد مسکن، راهحل غلط و شرورانهای را دنبال میکنند و در ادعای غلط خود، روی پارکینگ سیدقاسم انگشت میگذارند! آنهم بیاعتناء به «نامه دهیار سابق» و نیز «استشهادیه محلی»! هوچیگری و جنجالهای جنگروانی قضیه را هم صادقرنگی و کاظمننگی و سایر همپالگیهایشان بر عهده میگیرند و متأسفانه پسران سیدابراهیم هم تن به فریب آنها میدهند!
انگیزه یکی از اعضای شورای خائن (که عنوان جعلی «امین اوقاف» را هم یدک میکشد) و پیشتاز این جنجال و هیاهوی بیهوده میشود؛ حمایت زنذلیلانه از خانواده همسر خودش (میرزاییها) بوده است!
انگیزه نامشروع کاظمرنگی؛ بنظرم حمایت از صادقرنگی بوده و انگیزه صادقرنگی را هم که طی پیام قبلی توضیح دادم.
جوعللغ در این ماجرا تا آنجا پیش میرود که وکیل پسران آ.سیدابراهیم هم دخترخاله همسر وی در میآید! که اینک نامهها و بخشنامههای نانکلی را (که احتمالاً ممدرنگی در اختیار او گذاشته) وارد دعاوی خود علیه سیدقاسم نموده است!
بنابراین میتوان تصور کرد که؛ احتمالاً و بلکه قاعدتاً «امین جعلی اوقاف نانکلی» (معروف به «ممدشورا» و «ممدرنگی» در نزد بنده و مشهور به «جوعللغ» در نزد سایر اهالی!) در صفر تا صد این نامهها و این غائله شرمآور، نقشآفرینی داشته است!
اگر کسی اطلاعات دقیقتری دارد، لطفاً ارائه بدهد.
...ادامه دارد.
✍ سیدمحمدحسینی(منتظر)
۱۹ آبان ۱۴۰۲
👌 اگر روی نوشتههای آبیرنگ متون پیامها، ضربه بزنید، شما را به نشانیهای مورد اشاره، منتقل میکنند.
🎲
🙏 گروه هماندیشی روستای امامزاده سیدعلاءالدین
🎲
✅ کانالهای #حم در پیامرسان ایتا:
🆔 @SayyedAlaaddin
💠
🆔 @GonbadeFirozeh
💠
🆔 @SMHM212
💠
🆔 @chelcheraaqHM
✅
بسمه تعالی
قابل توجه اهالی محترم امامزاده
علاءالدین در افق آینده؛
(قسمت ۱۶۴):
فراتر از تعارض منافع!!
(بخش ۲۳):
«امامزاده» یعنی دارنده این شماره از اهالی روستای امامزاده علاءالدین است!
«تارک» یعنی این فرد☝️گروه یا کانال روشنگری مرا یکی دو بار «ترک» کرده است!
«#» یعنی این فرد☝️فضای مجازی متعلق به بنده در پیامرسان واتساپ را ترک کرده است!
«##» یعنی این فرد☝️فضای مجازی متعلق به بنده در پیامرسان ایتا را هم ترک کرده است!
ورود و خروج از شبکه پیامرسان بنده برای اهالی روستا، آزاد است و لذا هر کسی میتواند با استفاده از لینکهای زیر هر پیام، مکرراً وارد و خارج شود و حتی آزادانه، هتاکی و فحاشی نماید!!
حال این فرد☝️هم که نمیدانم کیست؟ و خودش هم خودش را معرفی نکرده است، ناگهان (علیرغم ترکهای مکرر خود مجدداً وارد گروه هماندیشی سیدعلاءالدین شده و) واکنش نشان داده است:
۱) وسط کشیدن طایفه میرزاییها!
۲) حمایت از فردی خیلی مطرود!
۳) آتشبیار معرکه شدن بنده!
۴) مشکل داشتن بنده با ساخته/سازنده خانهای در زمین مرحومه سیدهثریا!
ضمن تشکر از «مشارکت خیلی بدبینانه» (و نسبتاً توهینآمیز!) این همولایتی در مباحثی که بنده دنبال میکنم، لازم است طی پیام مستقلی، پاسخهای مناسب و مفصل و مستند و محترمانهای به حرفهای ایشان تقدیم اعضای محترم صفحات مجازی خود بنمایم. إنشآءالله
...ادامه دارد.
سیدمحمدحسینی(منتظر)
۲۲ آبان ۱۴۰۲
👌 نوشتههای آبیرنگ را لمس کنید (ضربه بزنید) تا شما را به نشانیهای مورد اشاره، سوق دهند.
✅ کانالهای #حم در پیامرسان ایتا
💠
🆔 @chelcheraaqHM
💠
🆔 @GonbadeFirozeh
✅
قابل توجه اهالی محترم امامزاده
علاءالدین در افق آینده؛
(قسمت ۱۶۵):
فراتر از تعارض منافع!!
(بخش ۲۴):
توضیحات تکمیلی پیرامون دو مدرک فوق؛
الف) در باره نامه اول:
گفته شده که جمله «و رفع آن بلامانع میباشد» در انتهای نامه تحویلی آ.میرشجاع به بخشداری نبوده است و ظاهراً این ادعا کاملاً درست است ولیکن این سؤال را پدید میآورد که پس؛ این جمله از کیست؟! و چرا بر آن اضافه شده است؟!
۱) آیا سیدقاسم/سیدسعید، اقدام به افزودن این جمله کردهاند؟! چرا؟!
۲) دیکته تحمیلی بخشدار وقت (رمضانخانی؟) بر دهیار وقت روستا بوده است! چرا؟!
تحلیل بنده؛
(با جمله یا بدون جمله):
۱) کارکرد این نامه (بدون جمله مذکور) این فایده را دارد که خواننده را صرفاً متوجه این نکته میکند که «کوچه زهرماری»! (بتعبیر بعضی مقامات آوج!) قبلاً مسکونی بوده است (همچنانکه در استشهادیه محلی هم بدان تصریح شده و دارای این مفهوم که؛ معبر نبوده است) بدون آنکه، کاشف از موضع دهیار باشد!
(دهیار مایل به «اعلام موضع» نبوده است! چرا؟!)
۲) کارکرد این نامه (با جمله مذکور) علاوه بر اعلام مسکونی بودن «کوچه زهرماری»!، اعلام موضع نسبت به رفع و حذف آن از نقشه طرح هادی هم است.
ب) در باره نامه دوم:
نظر اولیه بنده در باره «هبهنامه» بودن مدرک دوم (بنفع آ.سیدقاسم)، اشتباه بود زیرا در ارزیابی ثانویه خود، بنظرم رسید که این مدرک، «معاوضهنامه» (بنفع آ.زینالدین) است تا سندی باشد برای مشروعیت تصاحب زمین ۳۰۰ متری مورد اشاره در آن.
...ادامه دارد.
سیدمحمدحسینی(منتظر)
۲۱ آبان ۱۴۰۲
✅
کانالهای #حم در پیامرسان ایتا:
💠
🆔 @chelcheraaqHM
💠
🆔 @GonbadeFirozeh
✅
بسمه تعالی
قابل توجه اهالی امامزاده
علاءالدین در افق آینده؛
(قسمت ۱۶۶):
فراتر از تعارض منافع!!
(بخش ۲۵):
سند مثلثی (سه سند در یک سند)!
در پیام قبلی، اشاره کردم که بنده در اولین ارزیابی خود از این سند، آنرا «هبهنامه»ای بنفع آ.سیدقاسم یافتم ولیکن در دومین ارزیابی خود آنرا «معاوضهنامه»ای بنفع آ.زینالدین یافتم! فلذا ارزیابی اولیه خود را تخطئه کردم و نوشتم «اشتباه بود»! اما در سومین ارزیابی خود (که دنبال علت اشتباهم بودم) متوجه شدم که این سند، حاوی «هبهنامه»ای بنفع بانو زهرا داودی هم است!
و نهایتاً به این نتیجه رسیدم که؛ این سند، دارای ترکیب خاصی است و هر سه کارکرد مذکور را یکجا در بر دارد! یعنی هم معاوضهنامه است (تا مدرکی باشد برای توجیه مالکیت زمین معوضه ۳۰۰ متری آ.سیدابراهیم توسط آ.زینالدین) و هم هبهنامهای دو گانه برای توجیه؛
الف) مالکیت آ.سیدقاسم بر بخشی از زمین معوضه ۱۲۰ متری آ.زینالدین
ب) مالکیت صبیه آ.زینالدین بر الباقی زمین باقیمانده از خانه مخروبه مشارالیه.
در واقع طرفین معامله و معاوضه (آقایان سیدابراهیم و زینالدین) با یک تیر ۳ نشان زدهاند!
این نکته را از عبارت «معاوضه شده» دریافتم و اشتباهی در کار نبوده.
نشان به آن نشان که؛
۱) اگر زمین ۳۰۰متری، معارضی پیدا کند، این سند بدرد آ.زینالدین میخورد.
۲) اگر زمین ۱۲۰متری، معارضی پیدا کند، همین سند بدرد آ.سیدقاسم میخورد.
۳) اگر برای الباقی زمین معوضه، معارضی پیدا شود، همین سند بدرد خانم داودی میخورد.
جالبه! نه؟!
..ادامه دارد.
سیدمحمدحسینی(منتظر)
۲۲ آبان۱۴۰۲
✅ حم در ایتا
🆔 @chelcheraaqHM
💠
🆔 @GonbadeFirozeh
✅
سلام
بر اعضای محترم کانال گنبد فیروزه
لیست جدیدی از شماره تلفنهای اهالی امامزاده علاءالدین بدستم رسید.
ضمن عرض خیر مقدم و خوشآمدگویی به تازهواردین کانال، از کسانی که احیاناً از اهالی روستای امامزاده علاءالدین نیستند، استدعا میکنم، از این کانال، خارج شوند🙏
وگرنه حوصلهتون ممکنه سر بره!😂🌹
در هرحال موفق باشید 😍✅
قابل توجه اهالی محترم امامزاده
علاءالدین در افق آینده؛
(قسمت ۱۶۷)
فراتر از تعارض منافع!!
(بخش ۲۶)
میرزاییها در پارکینگ آ.سیدقاسم! (۱)
اخیراً خانم زهرا میرزایی در گروه مجازی شورای روستا، اقدام به بازنشر پیامی از سیدصادق کرده است! چرا؟!
پیام سیدصادق دو عکس معطوف به پارکینگ سیدقاسم است که یکی دیدار فرماندار آوج از آن و دومی، تصویری از شکایت سیدعلی علیه برادرش.
خانم میرزایی با ورود رسانهای به دعوای سهجانبه؛ (سیدصادق، سیدعلی و سیدقاسم)، سعی در تبدیل این قضیه مثلثی به قضیهای مربعی دارد! چرا؟!
مضافاً که طبق گزارش ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ کارشناسی به شعبه اول دادگاه آوج در موضوع پ.ک.۰۱۰۱۰۲۱ (ابلاغیه ۱۴۰۲۲۲۱۰۰۰۰۰۵۰۰۳۵۴) دادخواست سیدعلی و سیدعبداله به طرفیت سیدقاسم (هر سه؛ موسوی فرزند سیدابراهیم)؛ هنگام مراجعه کارشناس اعزامی دادگاه، زهرا میرزایی به همراه دخترش و نیز آقایان؛ سیدصادق موسوی و صالح حسنآبادی و همچنین زبیدهخانم (خواهر سیدصادق) در صحنه حاضر شده و راجع به کوچه سیدقاسم، اظهارنظر کردهاند! چرا؟!
البته اظهارنظر جُرم نیست ولیکن تحرکات مذکور نشان از علاقمندی «طایفه میرزاییها» به دخالت در قضیه «کوچه زهرماری» است!
همچنانکه دخیل کردن «دخترخاله» بعنوان وکیل یکطرف دعوا در پرونده، جرم نیست!
البته اینگونه علاقمندیها (آتشبیاری معرکه) هم جُرم نیست ولیکن آیا با ادعا و توصیه حسینمیرزایی مبنی بر اینکه «خواهشن طایفه میرزایی هاراوسط نکشین»!!!
[خواهشاً طایفه میرزاییها را وسط نکشید] آیا منافات آشکاری ندارد؟!
...ادامه دارد.
سیدمحمدحسینی(منتظر)
۲۳ آبان ۱۴۰۲
💠
🆔 @chelcheraaqHM
💠
🆔 @GonbadeFirozeh
✅
بسمه تعالی
قابل توجه اهالی محترم امامزاده
علاءالدین در افق آینده؛
(قسمت ۱۶۸)
فراتر از تعارض منافع!!
(بخش ۲۷)
میرزاییها در پارکینگ آ.سیدقاسم! (۲)
در پیام شماره ۱۶۴ گنبد فیروزه، وعده دادم که اتهامات اربعه آقای حسین میرزایی (مشهور به حسیندادا!) پسر مرحوم قربانعلی و برادر زهرا میرزایی و سازنده خانه او (همسایه آ.سیدقاسم) و نوه دختری سیدهثریاخالا را مورد بررسی قرار بدهم که عبارتند از:
۱) وسط کشیدن طایفه میرزاییها!
۲) حمایت از فردی خیلی مطرود!
۳) آتشبیار معرکه شدن بنده!
۴) مشکل داشتن بنده با ساخته/سازنده خانهای در زمین مرحومه سیدهثریا!
در خصوص تهمت اول، طی پیام مستندی، روشن شد که خود میرزاییها (همچون نانکلی اوقاف و کفتارهای وابسته او و برخی از اهالی بیربط!) شدیداً علاقمندند که ضلع چهارم دعوای مثلثی (سهجانبه میان سیدصادق و سیدعلی و سیدقاسم) باشند و بنده اتفاقاً سعی میکنم که «طایفه میرزاییها» را از این آتش، دور سازم نه آنکه به وسط بکشانم.
و نوشتههای اخیر بنده گواه این مطلب است:
۱) «بنده، عدم اعتنای بازماندگان آن مرحومان (میرزائیها؟) به طرح هادی و اقدام به حصارکشی اولیه (نیممتری) و آنگاه احداث خانه را خطا و ناحق نمیدانم.
و حتی تلاش آنها برای زدودن هرگونه اثری که برای معارضین احتمالی، موجد حق ارتفاقی گردد را هم ناحق نمیدانم.»
۲) «وارثین مذکور [میرزاییها]، اقدام رسمی [علیه طرح هادی] را به شورا واگذار کرده و خودشان اقدام به احداث خانه میکنند و عملاً از حق خود دفاع میکنند ولیکن «طرح هادی» (بنیاد مسکن) آنرا اشغال معبر عمومی تلقی میکند و آنقسمت را در نقشه خود، «ستارهدار» نشان میکند که مفهوم آن؛ لزوم تخریب خانه میرزاییها است!
شورای خائن و دهیار غیربومی روستا بجای تلاش برای اصلاح نقشه طرح هادی و حذف قسمت بناحق تصرف شده توسط بنیاد مسکن، راهحل غلط و شرورانهای را دنبال میکنند و...»
۳) «... چنانکه وارد کردن بیربط میرزاییها به معرکه هم از فتنهگریهای ممدرنگی است!» (در این عبارت؛ کلمه «و صادقرنگی» از قلم افتاده است)
۴) «... بلکه از جانب افراد بیربطی از قبیل؛ کاظمرنگیها و صادقرنگیها و میرزاییها و امثالهم انجام گرفته است! این احتمال، بسیار بعید است»
بنابراین؛ بنده معتقدم (و چنانکه صریحاً نوشتهام)؛ طایفه میرزاییها؛
الف) هیچ ربطی به قضیه پارکینگ سیدقاسم ندارند و نباید داشته باشند و نباید پایشان در این معرکه باز بماند و خودشان هم باید تلاش کنند که از این «کوچه جهنمی»! فاصله بگیرند و پای خود را از این معرکه بیرون بکشند.
ب) در دعوای بین طرح هادی با وارثین سیدهثریا، بنده جانب حق را به میرزاییها دادهام و از آنها حمایت کردهام و حتی حاضرم بخاطر آنها با بنیاد مسکن آوج بجنگم (بشرطی که با طنابهای پوسیده ممدرنگی و کاظمرنگی و صادقرنگی و نانکلیننگی و امثالهم به چاه نروند). زیرا تعبیه زمین مرحوم سیدحسین موسوی بعنوان «معبر عمومی در طرح هادی» را غلط میدانم ولو اینکه به خواست برادر من صورت گرفته باشد و آن ستاره قرمز در نقشه طرح هادی (بمفهوم لزوم تخریب خانه زهرا میرزایی) هرچه زودتر باید زدوده شود و هیچ شخص حقیقی یا حقوقی، حق ندارد خانه زهرا میرزایی را مورد تهدید یا تحدید قرار بدهد.
خب!
با توجه به این موضع شفاف و صریح بنده در حقانیت خانهسازی میرزاییها و علیرغم حمایت آشکار و واضح از آنها در مقابل طرح هادی بنیاد مسکن آوج، چرا باید آقای حسین میرزایی (با لحن عجیب و ناسپاسانهای!) از من بپرسد: «خونه سیدثریاراهم من ساختهام اگه مشکلی دارین بفرمایین»؟؟؟!!!
آیا نوشتههای بنده، کمترین نشانهای از این مسئله دارند که من با ساخته/سازنده خانه ثریاخالا، مشکلی دارم؟؟؟ یا کمترین بویی از حمایت نسبت به طرح هادی دارند؟؟؟
یا اینکه بالعکس؛ بنده نه تنها هیچ مشکلی ندارم بلکه دارم مکرراً از اینها حمایت میکنم و به ساخته/سازنده، حق میدهم و آشکارا در برابر بنیاد مسکن، صفآرایی میکنم؟!
صرفنظر از اینکه؛ شورای روستا طبق قوانین، حق داشته مانع ساختوساز ایشان بشود و حتی در صدد تخریب خانه ایشان برآید (ولو اینکه از نظر بنده همگی غلط است!) و حق نداشته با انتقال این مشکل به پارکینگ سیدقاسم، صورتمسئله را تغییر بدهد، چرا ایشان دچار چنین سوءتفاهم مضحکی شده است که دوست و دشمن را از هم تشخیص نمیدهد و جای جلاد و شهید را عوض میکند؟!
بنظرم؛ مشکل اصلی در «تأثیرات جادوئی» رنگرزهای مکار روستاست که پشتشان به نانکلی شیاد و سادهلوحی و بیخیالی اهالی، گرم است!
تا اینجای مطلب، تهمتهای اول و چهارم حسیندادا را مستنداً مورد بررسی قرار دادم و قضاوت نهایی را به خدای سریعالحساب و قاصمالجبارین و نیز عقلای اهالی میسپارم.
و اما اتهامات دوم و سوم ایشان
..ادامه دارد.
سیدمحمدحسینی(منتظر)
۲۳ آبان ۱۴۰۲
🆔 @chelcheraaqHM
💠
🆔 @GonbadeFirozeh
✅
بسمه تعالی
قابل توجه اهالی محترم امامزاده
علاءالدین در افق آینده؛
(قسمت ۱۶۹)
فراتر از تعارض منافع!!
(بخش ۲۸)
سیدصادق!!
و ما ادریک ما سیدصادق!! (۰۱)
در پیام شماره ۱۵۳ خود در کانال گنبد فیروزه، خطاب به فرزندان مرحوم آ.سیدابراهیم موسوی نوشتم؛ «شما پسرعمههای بنده هستید و تکتک شما را دوست دارم و مکلفم به خیرخواهی برای یکایک شما عزیزان»، همین احساس و گفته را نسبت به فرزندان مرحوم آ.سیدشفیع موسوی هم دارم. ولیکن در مرام بنده، وحدت بشرط عدالت است و عدالت بشرط وحدت!
یعنی با وحدت بدون عدالت، هیچ میانهای ندارم و با عدالت بدون وحدت هم ناسازگارم فلذا در مواجهه با آنها شورشی و عاصی هستم و بیمهابا بر آنها میتازم ولو با توسل به خشونت و ادبیاتی خشن!
حق ملایمت و ملاطفت آنجاست که وحدت و عدالت، قرین همدیگر باشند.
به اشتراک گذاشتن پیامهایی تحت عنوان «فراتر از تعارض منافع» در کانال گنبد فیروزه، بازخوردهای مختلفی در بین اهالی داشت که یکی از مفیدترین آنها تماسهای آ.سیدصادق (بیش از ۷۰دقیقه) در مورخه ۲۲ آبان بود!
ایشان نکات خیلی مهم و بسیار ارزشمندی را بیان داشت که بنده نهایت تشکر و قدردانی از این اطلاعرسانی وی را دارم و قطعاً کمال استفاده از آنها را در روشنگری قضایای هزارتوی این روستای کوچک به عمل خواهم آورد إنشآءالله.
ضمناً ایشان فرمودند (با قید «فعلاً دوستانه»!) که بنده به علت توهینی که به او روا داشتهام (به کار بردن عبارت صادقرنگی در پیامهای اخیرم)، در کانالها و گروههای خود از ایشان عذرخواهی کنم!
...ادامه دارد.
✍ سیدمحمدحسینی(منتظر)
۲۳ آبان ۱۴۰۲
💠
گروه هماندیشی سادات میدان
🎲
هدایت شده از حیفه نبینی/یک از هزاران
«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ»
🔹دوست و دشمن واقعی🔹
💠قالالحسین(ع): «مَن اَحَبَّکَ نَهاکَ وَ مَن اَبغَضَکَ اَغراکَ»؛[1]
امام حسین(ع) فرمود: هرکس تو را دوست بدارد، تو را(از بدیها و زشتیها و کارهای ناشایسته) نهی می کند و هرکس تو را دشمن بدارد، تو را( به سوی زشتیها و پلیدیها و کارهای ناپسند)تشویق میکند.
📚1- بحارالانوار، ج ۷۵، ص ۱۲۸
🌏مجتمع اهل البیت علیهم السلام
☝️از پیامهای وارده☝️
سلام
به گروه و کانالهای حسینی منتظر بپیوندید:
💠
🆔 @chelcheraaqHM
🎲
گروه هماندیشی چلچراغ معارف و احکام
✅