فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👌اذان متحیرکننده و متفاوت برنامه محفل شبکه سه توسط موذن ۵ ساله
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این دختر بچه باید الان در حال بازی کردن بود نه این که آواره و وسط جنگ در غزه اینطور خسته بشه...
🌺🌸🌼🌺🌸🌼🌺🌸🌼
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺زیباترین توصیفِ رَبّنا از زبان زندهیاد هوشنگ ابتهاج
┄┅═✧✺💠✺✧═┅┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥 لحظات باورنکردنی از تعویض شیفت سبزپوشان تیپ ۴۸ فتح سپاه کهگیلویه و بویراحمد در سرمای ۳۰- درجه
📌 امنیت کشورمان اتفاقی نیست. قدرشناس و شاکر این نعمت عظیم باشیم.
✍ نبی اکرم (ص) : نِعْمَتَانِ مَكْفُورَتَانِ اَلْأَمْنُ وَ اَلْعَافِيَةُ .
رسول خدا(ص) فرمودند : ارزش دو نعمت از نظر مردم پوشيده است 👈 امنيت و تندرستي.
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢سخنرانی آدولف هیتلر پیرامون قدرت یهودیان سرمایه دار
🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐
هدایت شده از محمد رسول الله(ص)
🇮🇷🌴🌷🌴🌷🌴🌷🌴🌷🌴🇮🇷
📡 کانال محمد رسول الله(ص)📡
🌍 سیاسی _ اقتصادی
🌎 اجتماعی _ فرهنگی
🌐همراه ما باشید در پیام رسان
🇮🇷 ایتا _ سروش _ روبیکا 🇮🇷
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
🌴کل یوم عاشورا🌴کل ارض کربلا🌴
💐 جهت عضویت نام مبارک
💐 خاتم الانبیا را لمس کنید
35.44M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⏯ #نماهنگ ویژه #امام_زمان(عج)
🍃مىشود فرصت ديدار مهيّا حتماً
🍃غم به دل راه مده مىرسد آقا حتما
🎙 #حاج_علی_ملائکه
👌 #پیشنهاد_ویژه
🌙 #ماه_رمضان
🌹 #اللهم_عجل_لولیک_الفرج
🌙 #شبتون_امام_زمانی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥از بندر مرگ چه میدانید؟
بندری ساخته شده از بدن انها که لای آوار گاه تا ۷۲ ساعت صدای ضجهشان آمد و کسی نتوانست نجاتشان دهد، چرا که امریکا نگذاشت بولدوزری وارد غزه شود. و بندری برای مرگ غزه. صحبتهای تکان دهنده را گوش کنید و به گوش دیگران برسانید
🌐💠⚡️💠⚡️💠⚡️💠🌐
32.09M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خاخام یهودی: صهیونیست ها چگونه جرأت میکنند از دین ما سخن بگویند، در حالی که قتل و غارت در آئين یهود حرام است.
💠⚔💠⚔💠⚔💠⚔💠
نسل انتقالی به پایان راه نزدیک میشود:
*نسلِ رو به اتمام و پر ماجرای ما،
اگر متوسط سن رزمندگان دفاع مقدس را ۲۳ سال در نظر بگیریم و سال ۶۳ را متوسط هشت سال دفاع مقدس محاسبه کنیم، سن متوسط بازماندگان دفاع مقدس (رزمندگان، جانبازان و آزادگان) در سال۱۴۰۲ باید عددی حدود ۶۰ تا ۶۲ سال باشد، و البته آسیبهای روحی و جسمی وارده به این افراد، آنان را مشابه پیرمردانی ۷۰ تا ۸۰ ساله (بسته به نوع و شدت آسیبهای روحی و جسمی) نشان میدهد.
دیگر خبری از والدین شهدا نیست و تقریبا پدران و مادران شهدا به آخرای خط رسیدهاند و جمعیت بسیاری از آنان به فرزندان شهیدشان پیوستهاند.
آرام آرام جانبازان، ایثارگران و رزمندگان بار و بندیل سفر را میبندند تا به رفقای آسمانی خود بپیوندند، و تقریبا هر روزه در هر کوی و برزنی صدای لا اله الا الله را برای تشییع این خوندادهها و خون دل خوردهها میشنویم.
تا ده سال آینده، اگر خبرنگارانی هوس مصاحبه و گفتگو با یکی از رزمندگان زندهمانده از جنگ و دفاع مقدس را داشته باشند باید شهر به شهر، کوه به کوه و دیار به دیار، روزها و ماهها بگردند، تا شاید بتوانند یک کهنهسرباز پیر و فرتوت را، که نای سخن گفتن ندارد پیدا کنند تا مصاحبهای نمایند.
ما بینظیرترین نسلیم! ما نسل انتقالیم. آخرین بازماندههای نسل سنتی، و اولین اهالی دهکده مجازی نسل مدرن. ما با تمام سختیهایی که داشتهایم نسلی بینظیریم.
نسلی هستیم که هم خانوادهی پرجمعیت را تجربه کردیم و هم خانواده کمجمعیت تک فرزندی را دیدیم .
نسلی هستیم که عمو، عمه، دایی و خاله برایمان بسیار پررنگ بود، و نسلی را دیدیم که کمکم با آن غریبه شدن .
نسلی هستیم که همسایه و هممحلهای بخش مهمی از خاطراتمان بود، و نسلی را دیدیم که در یک آپارتمان چند واحدی، کسی کسی را نمیشناسد.
نسلی که گروههای گفتگویمان، جمع شدنهایمان داخل کوچه بود، و نسلی را دیدیم که با ایسنتاگرام و واتساپ و تلگرام، جمعهای مجازی تشکیل دادند اما سال تا ماه یکدیگر را نمی بینند و بعضاً نمیشناسند.
نسلی که روزها و هفتهها در خانهی پدربزرگ و عمو و دایی و… میماندیم، و نسلی را دیدیم که بعد از دو ساعت مهمانی در خانهی پدربزرگ و عمو و دایی، در گوش پدر و مادر غر میزند که چرا نمیرویم؟
نسلی هستیم که تماشای آلبومهای خانوادگی، یکی از سرگرمیهای مهمانیهای مان بود، و نسلی را دیدیم که هزاران عکس بیحس را در حافظه گوشی و کامپیوتر ذخیره میکند و هرگز هوس نمیکند آنها را بار دیگر ببیند.
نسلی که در پذیرایی خانههایمان فقط پُشتی و بالش بود، اما با کلی مهمان و نسلی را دیدیم که مُبل، بخش زیادی از فضای خانهشان را اِشغال کرده است و کسی نیست روی آنها بنشیند.
ما نسلی بینظیریم!
ما جنگ دیدهایم، آژیر قرمز شنیدهایم، دشمن بیرحم دیدهایم، بمباران و توپ و تانک و موشک دشمن دیدهایم.
ما بیرحمترین موجودات تاریخ را دیدهایم، داعش را تجربه کردهایم و از آن طرف مردِ میدان را داشتهایم. (شهدا و جانبازان را) ......
ما با همهی نسلها فرق داریم. ما بینظیرترین نسلی هستیم که نه قبلاً وجود داشته و نه بعدها به وجود میآید.
در زمان ما سرای سالمندان اسمی ناآشنا بود، اما امروز در هر شهر و محلهای تابلوی این مراکز خودنمایی میکند.
ما نسل انتقالیم. آخرین بازماندههای نسل سُنّتی و اولین اهالی دهکدهی مجازی نسل مُدِرن.
ما با تمام سختیهایی که داشتهایم نسلی بینظیریم ...
: اگر دوباره جنگی شروع شد و ما نبودیم از قول ما *رزمندگانِ دیروز* به *رزمندگانِ فردا* بگوئید:
در حین مبارزه با دشمنِ متجاوز، به *بعد از جنگ* هم بیاندیشید.
مبادا *ارزشها* در خاکریزها جا بماند، و ارزشها، مثل امروز، *عوض* شود و *عوضیها* ارزشمند شوند.
میبینید که چگونه ما را غریبه میپندارند!
آن روزها:
قطارقطار میرفتیم واگنواگن برمیگشتیم.
راستقامت میرفتیم کمرخمیده برمیگشتیم.
دستهدسته میرفتیم. تنها تنها برمیگشتیم. بیهیچ استقبال و جشن و سروری.
فقط آغوش گرم مادری چشم انتظارمان بود، و دیگر هیچ
اما مردانه، ایستادیم...
باور کنید که: ما هم دل داشتیم،
فرزند و عیال و خانمان داشتیم.
اما با دل رفتیم بیدل برگشتیم.
با یار رفتیم با بار بر گشتیم.
با پا رفتیم با عصا بر گشتیم.
با عزم رفتیم با زخم برگشتیم.
با شور رفتیم با شعور برگشتیم.
ما اکنون پریشان هستیم.
اما پشیمان نیستیم.
ما همان کهنهرزمندگانِ پیادهایم که سواری نیاموختهایم.
ما همانهایی هستیم که به وسوسهی قدرت نرفته بودیم.
میدانید تعداد ما در هشت سال جنگ چند نفر بود؟؟؟
۳/۵ درصد از کل جمعیت ایران
اما مردانگی را تنها نگذاشتیم.
ما غارت را آموزش ندیده بودیم. رفتیم و غیرت تجربه کردیم
لذت بردم از این متن به عنوان یک شهروند
دم هر کسی که اینگونه زیبا نوشته گرم
روایت دردناک یک خبرنگار از جنایت اسراییل در بیمارستان شفا
شوهر زن مورد تجاوز ارتش "اسرائیل" در بیمارستان الشفاء غزه می گوید:
سربازان به او دستور دادند لباسهایش را درآورد و شروع به کتک زدن کردند، سپس او به آنها گفت: «من پنج ماهه باردار هستم، مرا نزنید» اما متأسفانه به کتک زدن او ادامه دادند. بعد از ساعت ها همه زن ها را به جز زن باردار و فرزندانش بیرون آوردند، جلوی چشم شوهر و اقوام و فرزندانش بردند و به آنها تجاوز کردند. آنها به مردان دستور دادند که چشمان خود را نبندند وگرنه به آنها شلیک می کنند.
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
👆👆👆👆👆آتش به اختیاران جوان سراسر کشور امثال این جنایات داعش های اسراییلی را به زبان های مختلف برای تمام مردم دنیا به ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه کل دنیا و سلبریتی ها اعم از ورزشکاران ، فعالین حقوق بشر و تمام تیک آبی های پیج های بزرگ ارسال کنید و از همه بخواهید برعلیه آمریکا و اسراییل و انگلیس قیام کنند
پخش تصاویر برهنه زنان فلسطینی در بین سربازان رژیم صهیونیستی
سازمان ملل: ما به ویژه تحت تأثیر اطلاعاتی قرار گرفتیم که بر مبنای آنها زنان و دختران فلسطینی زندانی شده در معرض انواع تعرض های جنسی مانند برهنه و تفتیش بدنی شدن توسط افسران مرد ارتش اسرائیل بوده اند.
دستکم به دو زن زندانی فلسطینی تجاوز شده و زنانی دیگر هم تهدید به تجاوز شدهاند
این زنان فلسطینی «به شدت کتک خورده، تحقیر شده، از کمک های پزشکی محروم بوده، برهنه شده و عکس هایشان در وضعیتی ناهنجار گرفته شده و بعد، این عکس ها در میان سربازان پخش شده است».
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
👆👆👆👆👆آتش به اختیاران جوان سراسر کشور امثال این جنایات داعش های اسراییلی را به زبان های مختلف برای تمام مردم دنیا به ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه کل دنیا و سلبریتی ها اعم از ورزشکاران ، فعالین حقوق بشر و تمام تیک آبی های پیج های بزرگ ارسال کنید و از همه بخواهید برعلیه آمریکا و اسراییل و انگلیس قیام کنند
از حجاب عبور کردند
محور سطوح مختلف سکس و جنسیت است
بخشی از جامعه ایرانی با سرعت فراوان به سمت دو چیز در حرکت است: ۱. سکولار شدن ۲. اباحه گری
این فرآیند از نخستین روزهای پهلوی اول آغاز شده بود. "پدیده ایرانی" نبود و نیست. ذات تمدن غربی این دو را توامان با خود همراه دارد. بسیاری از کشورهای شرق(عرب، مسلمان، غیرمسلمان) دهه های پیش در آن هضم شدند. مدرن نشده بلکه "غربی" شدند. انقلاب اسلامی طغیانی بود علیه این سقوط، سقوطی که با سرعت در آن جامعه ایرانی حرکت میکرد. انقلاب اسلامی ذاتا یک واکنش فرهنگی بود علیه هویت سکولار جدید، لباسی که دوخته شده بود تا بر تن جامعه ایرانی بنشیند. آن لباس که من اسمش را "نظم هویتی جدید" نام میگذارم به اندازه و قواره جامعه متمدن ایرانی نبود. ایرانیان خودشان فرهنگ و تمدن داشتند. عنصر مذهب تشیع در تضاد با آن لباس جدید بود. با انقلاب، آن لباس که برازنده جامعه ایرانی نبود پاره پاره و از هم گسست. حتی در فرهنگ ایرانی اگر عنصر مذهب را کنار بگذاریم باز "حیا و عفت" وجود و تبلور داشت.
انقلاب اسلامی در ایستادگی و تغییر مسیر موفق نمایان شد. فرآیند سکولار شدن و اباحه گری از میانه دهه هفتاد با تئوریزه نمودن مفاهیم تشکیکی سروش آغاز شد. شک در مقدسات، شک در وحیانی بودن قرآن و ایجاد اخلاقی فارغ از شریعت، این مسیر در وزارت ارشاد، در صدا و سیما در فرهنگسراها در هنر و سینما پی گرفته شد. این مسیر، مسیر دور زدن انقلاب اسلامی در درون خود انقلاب بود.
این جماعت امروز متولیان دو امرند: سکولار شدن جامعه و ترویج اباحه گری
جامعه ایرانی با سرعت به این سمت می رود. اوج فساد را تجربه خواهد کرد. فسادی که چند دهه پیش غرب تجربه کرد و آسیب آن را فهمید. این نسل بدون ارزش و سنت، با اباحه گری پیش می رود، فنا خواهد شد. محور این اباحه گری سکس است. از حجاب عبور کردند.
#علیرضا_زادبر
https://eitaa.com/Politicalhistory
💢کینه خواص! جامعه را می سوزاند
.
.
به تاریخ نگاه کنید. از لحاظ صفت روانی دشمنانِ سرسخت علی(ع) در کنار تمامی ویژگی ها، یک "صفت مشترک" دارند. یعنی هر چه این صفت در آنها بیشتر باشد، نسبت به علی(ع) سرسخت تر رفتار می کنند. صفت و حالتی نیست جز: کینه از علی(ع).
علت آن شدت "کینه ورزی" چه بود؟
علی امامِ ضد منافع اقلیت بود.
.
.
ولید در بستر بیماری بود، مردم امام حسن(ع) را به عیادت او بردند. ولید در لحظات مرگ گفت: از تمام آنچه بین من و مردم واقع شده توبه میکنم. مگر آنچه بین من و پدرت واقع شده که توبه نمیکنم!
شرح نهج البلاغه ج۴ ص۸۲
.
علت این شدتِ در "کینه ورزی" چه بود؟
.
کینه آنقدر شدید و ریشه دار بود که حضرت وصیت نمود دفنشان مخفیانه باشد و کسی از محل دفن آگاه نباشد تا نبش قبر کنند. مضجع امام سال ها بعد توسط اماممعصوممعرفی شد.
در دستگاه رسمی حکومت ابلاغیه بود در خطبه ها علی(ع) را لعن کنند!
فضایل او را پنهان بدارند.
در دل دوستداران او رعب ایجاد کنند
می گفتند علت کم کاری علی(ع) ترس از جنگ بوده اس!! علی(ع) و ترس!!!!
....
باید پرسید کینه نسبت علی(ع) چرا پس از شهادت ایشان به پایان نرسید؟ چرا این کینه در تاریخبافی نماند؟ پاسخ همان است: علی(ع) و مرام علی(ع) بر ضد منافع اقلیت است. اقلیت همان خواص شکم گنده ظاهرالصلاح حاکم بر بیت المال در دوران خلیفه دوم و سوم بودند. همان ها که از بدر کینه علی(ع) را به دل داشتند. کینه خواص، جریان حق را در جامعه می سوزاند. بالاترین سطح کینه همین است. در ظهر عاشورا هم بیش از حسین(ع) که روبرویشان بود، کینه پدر حسین(ع) را در دل داشتند.
.
ماه علی(ع)
.
#علیرضا_زادبر
https://eitaa.com/Politicalhistory
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بیرون از قدرت، دور از عمل
اینکه اسلام میلی و تفسیر به رای از اسلامِ جناب آقامیری بارها نقد شده است و به یقین میتوان گفت او "اسلام شناس" نیست بلکه براساس وقایع روز و ذائقه مخاطب(فالوئر) دین را به این طرف و آن طرف می کشاند دیگر بر همگان مشهود است. آنچه در این ویدئو اهمیت دارد "موقعیت" است.
اجازه دهید بگویم "موقعیت" یعنی چه؟
اساسا سنجش افراد، افکار و جربانها بدون قرارگرفتن در "موقعیت" امری ناقص و غیرعاقلانه به شمار می آید. موقعیت آقامیری ها همیشه نقد یکطرفه بوده، موقعیت او و بسیاری مثل او در حکم همان املا نانوشته و نداشتن غلط است. من آن زمان که دادگاه روحانیت حکم به خلع لباس او داد عرض کردم: چاره این نیست، چاره قرار دادن او در "موقعیت" است. از موقعیت سخنران یک طرفه و متکلم وحده باید به موقعیت مناظره آورده شود. از موقعیت معترض و منتقد باید در موقعیت مسول قرار گیرد. شما همین چند ثانیه را ببینید. موقعیت تغییر کرد، خود او نیز تغییر کرد.
موقعیت او را به سمت پاسخ دادن و دادن آزادی به مخاطب برد اما او عصبانی شد و اینگونه واکنش نشان داد. حال آنکه او در مقام قدرت سیاسی نیست، اگر در موقعیت قدرت سیاسی قرار گیرد چه خواهد کرد؟
باید موقعیت ساخت!
آدمها در موقعیت ها شناخته خواهند شد
همه ما در آن موقعیت ها ثابت میشویم
ادعا داریم یا بر آنچه میگویم عامل هم هستیم
خدا ما را در موقعیت، رسوا نسازد
#علیرضا_زادبر
https://eitaa.com/Politicalhistory