eitaa logo
💎 •﴿ بْاٰغِ یاقٓۆٺ ﴾• 💎
181 دنبال‌کننده
998 عکس
178 ویدیو
71 فایل
✨ێاٰࢪاٰݩِ إݩقِݪآبْۍِ قْاٰبُ ۆ تَصٰۆیّࢪ ✨ یاقوت ها در دل انارند. گرافیست ها، خوشنویس ها،نقاش ها،عکاسها،فیلم سازها...همه دانه های یاقوتی هستند که انار عشق را می سازند نشانی باغ🔻 https://eitaa.com/joinchat/2117730369C3e312b8a21 نمایشگاهِ باغ🔻 @HOLLYYAGHUT
مشاهده در ایتا
دانلود
چکیده یکی از مهم ترین ویژگی های بازی های ویدئویی، محیط آن ها است. طراحی محیط برای بازی های ویدئویی، فرایند ساده ای است که مهم ترین قسمت آن ایده پردازی برای هر لوکیشن است. انواع بازی های ویدئویی ساخته شده توسط فلش یا نرم افزارهای مشابه و یا انیمیشن های دوبعدی که در این نرم افزارها ساخته می شوند، با توجه به سناریو، نیاز به یک یا چندین لوکیشن دارند که معمولا ساخت این مکان ها توسط انیماتور (Animator) و در نرم افزارهای متحرک سازی، انجام نمی شود و با توجه به نوع پروژه، در نرم افزارهای فتوشاپ (Photoshop) یا ایلاستریتور (Illustrator) یا کورل (Corel) یا… به صورت اختصاصی و در برخی مواقع توسط خود انیماتور یا یک گرافیست در فرایندی جداگانه و در چرخه حیات پروژه انجام می شود. @HOLLYYAGHUT
توضیحات تکمیلی یکی از مهم ترین ویژگی های بازی های ویدئویی، محیط آن ها است. طراحی محیط برای بازی های ویدئویی، فرایند ساده ای است که مهم ترین قسمت آن ایده پردازی برای هر لوکیشن است. انواع بازی های ویدئویی ساخته شده توسط فلش یا نرم افزارهای مشابه و یا انیمیشن های دوبعدی که در این نرم افزارها ساخته می شوند، با توجه به سناریو، نیاز به یک یا چندین لوکیشن دارند که معمولا ساخت این مکان ها توسط انیماتور (Animator) و در نرم افزارهای متحرک سازی، انجام نمی شود و با توجه به نوع پروژه، در نرم افزارهای فتوشاپ (Photoshop) یا ایلاستریتور (Illustrator) یا کورل (Corel) یا... به صورت اختصاصی و در برخی مواقع توسط خود انیماتور یا یک گرافیست در فرایندی جداگانه و در چرخه حیات پروژه انجام می شود. ما در این فرادرس، دو نوع زمینه را بررسی می کنیم، یکی مربوط به بازی های پیکسلی یا 8-bit و 16-bit است که همان بازی های کلاسیک هستند و سبک بازی های مربوط به پلتفرم های قدیمی را دارند و البته میلیون ها طرفدار هم با توجه به تعداد کاربران این نوع بازی ها در Google Play و سرویس دهندگان مشابه در سطح دنیا دارند. این نوع بازی ها به سادگی از طریق نرم افزار فلش یا همان Adobe Animate قابل ساختن هستند البته ساخت المان های این نوع بازی ها در فلش اگر غیرممکن نباشد زمان بر و سخت است در حالی که شما به راحتی می توانید کاراکترها و مکان های مربوط به هر بخش و هر مرحله از بازی هایی با این سبک را در فتوشاپ بسازید. @HOLLYYAGHUT
هدایت شده از  ﴿ ســلاݦ ۱۴۰۴ ﴾
_ آدرس خونه دانشمند تون رو بفرستید آژانس. + برا چه کاری لازم دارید جناب بازرس؟ _ میخوایم بریم مهمونی. + لوکیشن رو تلگرام کردم خدمت تون. @salam1404
دوره آموزشی طراحی گرافیکی بازی دوبعدی در فتوشاپ شما را با نحوه تولید گرافیکی بازی های دوبعدی در نرم افزار فتوشاپ آشنا خواهد کرد. شما در واقع یاد خواهید گرفت تا چگونه از ابزارهای حرفه ای فتوشاپ استفاده کنید و یک طرح گرافیکی بسیار عالی را از بازی دوبعدی ارائه دهید به طوری که مناسب بازی بوده و با محیط کاربری آن نیز جور باشد. پس این دوره را دریافت کرده و نحوه استفاده و به کارگیری فتوشاپ را در صنعت بازی سازی این عصر فرا بگیرید. https://fileniko.com/entry/104045 @HOLLYYAGHUT
ارزش یک تصویر از هزار کلمه بیشتر است. این کاملا درست است. بعضی وقت ها یک تصویر می تواند یک داستان را روایت کند. ما با اشکال و اندازه و رنگ ها در طراحی شخصیت ها می­­‌ توانیم خصوصیات اخلاقی آن کاراکتر را انتقال دهیم. آن ها بازتاب احساسات شخصیت هستند. حالا چگونه می توانیم خصوصیات فردی یک کاراکتر را با این المان ها نشان دهیم؟ اشکال با ما صحبت می کنند. در ابتدا مفهوم اشکال در یک کاراکتر را مورد بررسی قرار دهیم. برای مثال مثلث می تواند سرعت، تنش و حرکت را نشان دهد. دایره، دوستانه و مهربان به نظر می رسد. مربع، معقول و پایدار بودن را نشان می دهد. بسیاری از کاراکتر های ما از ترکیب چند شکل بوجود آمدند. یک دایره کوچک بر روی یک مربع بزرگ آقای شگفت انگیز را می سازد. @padshah_pouya @HOLLYYAGHUT
با یک دایره مهربان و یک مثلث پر جنب و جوش ما شخصیت Dash را داریم.شاید مثلث را پیدا نکنید، به موهای او بیشتر دقت کنید. @padshah_pouya @HOLLYYAGHUT
ما ممکن است با اشکال ساده شروع به طراحی یک کاراکتر کنیم، اما با اضافه کردن جزییات می توانیم به شخصیت دلخواه خود برسیم و احساسات بیشتری را به مخاطب برسانیم. در اینجا ما می خواهیم چند انیمیشن را که در آن ها از این مفاهیم به زیرکی و زیبایی استفاده شده را مورد بررسی قرار دهیم. @padshah_pouya @HOLLYYAGHUT
بیایید نگاهی به دو کاراکتر انیمیشن آپ داشته باشیم، Carl و Ellie. این دو کاراکتر باید در عین تضاد نسبت به یکدیگر، کامل کننده همدیگر نیز باشند. Carl شکل مربع است و محکم و سرسخت. اگر ما انیمیشن را ببینیم میفهمیم او یک شخصیت استوار و سر سخت دارد درست مثل مربع. اما راجب Ellie، در طرح او از یک دایره استفاده شده است، در داستان میبینیم که او بسیار مهربان است. @padshah_pouya @HOLLYYAGHUT
به تصویر زیر نگاه کنید. او Hardscarbble در کارخانه هیولاهاست. در این تصویر میبینیم که این کاراکتر شخصیتی ترسناک و تهدید آمیز دارد، چون در پایه ی طراحی او از اشکال زاویه دار و نوک تیز مثل مثلث چند ضلعی می بینیم در صورت و بال های او. @padshah_pouya @HOLLYYAGHUT
این شخصیت mike در کارخانه هیولا هاست. او یک دایره است. او نه ترسناک است و نه تهدید آمیز برخلاف کاراکتر قبلی، با نگاه کردن به او میفهمیم او شخصیتی دوستانه و کمی خنگ دارد!!!حالا بیایید به sully نگاه کنیم. @padshah_pouya @HOLLYYAGHUT
!حالا بیایید به sully نگاه کنیم.پایه طراحی شخصیت او از یک مستطیل بزرگ است. با نگاه کردن به تصویر او می فهمیم که شخصیتی محکم و استوار دارد. او حتی بعضی وقت ها می تواند ترسناک باشد بخاطر اندازه ی بزرگی که دارد. @padshah_pouya @HOLLYYAGHUT
انداره کاراکتر در کادر دوربین می تواند گویایه خیلی چیزها باشد. ما می دانیم که یک موش اندازه ای کوچکتر از یک اشپز دارد، اما در این کادر موش به اندازه یک آشپز است. این نشان دهنده برابری موش با یک آشپز است. این همان نکته مهم داستان است. در داستان می بینیم که او در آشپزی حتی ماهرتر از بقیه آدم های آن رستوران است. @padshah_pouya @HOLLYYAGHUT
بیایید نگاهی به کاراکتر های دیگر بیاندازیم. در اینجا ما Anton Ego را بررسی می کنیم. همان منتقد غذا در انیمیشن Ratatouille.او شخصیتی قد بلند و لاغر است. ما در هیچ صحنه ای نمی بینیم که کسی از او بلند تر باشد و این نشان از برتری او نسبت به بقیه افراد است و یا اینکه او قدرت بیشتری نسبت به بقیه افراد دارد. به شکل بدن او نگاه کنید، اولین چیزی که یادش می افتید تابوت است!!بله درست است برای طراحی او از یک تابوت الهام گرفته شده است. او شخصیتی ترسناک و تهدید آمیز دارد. باز هم ما اشکال تیز و مثلثی شکل را می بینیم که این حس را به ما می دهد. حالا بیایید به رنگ های بکار رفته در این کاراکتر توجه کنیم. رنگ ها بسیار تیره و سیاه هستند که به تنها و غمگین بودن کاراکتر اشاره دارد. @padshah_pouya @HOLLYYAGHUT
حالا بیایید نگاهی به انیمیشن ماشین ها بیاندازیم. به کاراکتر های اصلی داستان یعنی Lightning (ماشین قرمز) و Jackson Storm (ماشین مشکی) توجه کنید. در طراحی او از اشکال منحنی و گرد استفاده شده که نشان می دهد او ظاهری دوستانه دارد و بیننده ها با او به راحتی ارتباط برقرار می کنند. حالا به کاراکتر Jackson Storm توجه کنید، در شکل بدن او ما اشکال تیز و مثلثی را می بینیم که نشان دهنده پیشرو بودن و سرعت زیاد داشتن و خشن تر بودن نسبت به بقیه می دهد. حالا به بقیه ماشین ها توجه کنید آن ها مربعی هستند. آنها محکم و استوارند اما سرعت بالایی ندارند و کند تر از دو کاراکتر اصلی هستند. @padshah_pouya @HOLLYYAGHUT
حالا اندازه کاراکتر ها در کادر دوربین را بررسی می کنیم. اولین چیزی که توجه ما را در هر تصویر به خودش جلب می کند برگترین چیز در قاب دوربین یا فریم است. برای مثال اگر کاراکتر در گوشه تصویر باشد طوری که او کوچک به نظر برسد نشان دهنده آسیب پذیر بودن این کاراکتر نسبت به دنیایه بیرون است و این که دنیایه بیرون او چقدر بزرگ است. بعضی مواقع ما کاراکتر را جلوتر و نزدیک تر به دوربین نسبت به بقیه کاراکتر های موجود در تصویر می بینیم این نشان دهنده ی تسلط آن کاراکتر به شرایط موجود و ارشد بودن او در آن موقعیت.برای اطلاعات بیشتر میتوانید به مقاله زوایه های دوربین در فیلم و انیمیشن مراجعه کنید. #کاراکتر @padshah_pouya @HOLLYYAGHUT
تمام این ها با خط شروع می شوند. ما با خط می توانیم خیلی چیز ها را نشان دهیم. برای مثال شما می توانید تغییر جهت را با خطوط نشان دهید.از همین خطوط در کاراکتر ها استفاده می شود.نگاهی به این عکس از انیمیشن ماشین ها بیاندازید. در اینجا ما می توانیم احساس تقلا کردن و سخت تلاش کردن و همچنین نا مطمعن بودن Lightning را ببینیم و ما می فهمیم که او در حالت نامتعادل و شکسته قرار دارد. خطوط دور و بر Lightning را ببینید و شما با نگاه کردن به لایتنینگ متوجه انرژی زیاد و جنب و جوش دور و بر او می شوید. @padshah_pouya @HOLLYYAGHUT