بچه ها
فیلمهایی که تا حالا دیدین و خوب بوده رو بگین که که تابستون ببینم
لیست می کنم اینجا هم میزارم هرکس خواست ببینه🤓
پیشنهادات شما 😋💀
۱.کیمیای روح (کیدراما)
۲.نوش جان اعلاحضرت (کیدراما)
۳.همیشه خانه ( سیدراما)
۴.استرنجر تینگز (امریکایی)
۵.دونده دوست داشتنی ( کیدراما)
ܣܝ̇ߺܥوܝ̇ߺܘ 🏴
پیشنهادات شما 😋💀 ۱.کیمیای روح (کیدراما) ۲.نوش جان اعلاحضرت (کیدراما) ۳.همیشه خانه ( سیدراما) ۴.استر
ویرایش میکنم همینجا مینویسم
سنی ها هرجور هستن کار ندارم
ولی سخن آقای شهیدمونه که وحدت حفظ بشه بعد یه سری آدم که دم از ولایت مداری میزنن...