صدا رفـت!
تصویر رفـت!
یادت...؟!
یادت اما نمےرود.:)
هـر ثانیه..!
دلتنگ تـراز دیروزم !:))❤️🩹
هدایت شده از پلیلیستسیدِ²⁹.
_
باورم نمیشه که دوستات بعد فهمیدن یه موفقیت خیلی کوچولو
حداقل خوشحال نه
ناراحت هم نه
ولی دروغ بگن ، بدگویی کنن و... ازت که خودشون ...
و در کنارش خیلی هم عادی وانمود به دوستی کنن
دوست نیستین ، مسلمون که هستین پشت سر بقیه حرف نزنین لااقل