از اینکه تو یه جمعی که همه ادبی و رسمی و اینا حرف میزنن و من نمیتونم حس مضخرف میگیرم
ܣܝ̇ߺܥوܝ̇ߺܘ 🏴
امشب شب سوم محرمه به احترام حضرت رقیه گوشواره هامونو در بیاریم؟🥲
خدایا به حرمت پای خسته
حضرت رقیه (س) به ما حرکت بده
_شهید دانشگر
خوشگلایی که فردا آزمون دارین ❤️😻
از ته دل امیدوارم رشته و مدرسه ای که دوست دارین رو بیارین 💪
انشاءالله خواست شما با صلاح خدا براتون یکی شه🫂💕
استرس نداشته باشین و با آرامش برای آزمون فرداتون آماده شین 😃
منم دهم انسانی ام تیزهوشان میخونم سوالی اگه داشتین میتونین بپرسین 😉
هدایت شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
✉️ متن کامل پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران درباره تفاهمنامه رئیسجمهوران ایران و امریکا
▪️بسم الله الرّحمن الرّحیم
📄ملّت پرشور و باوفای ایران
💬همانگونه که مطلع شُدید، تفاهمنامهای بین رئیسجمهوران ایران و امریکا امضا شد. در مسیر رسیدن به این مرحله، مسئولین امر، از سر دلسوزی و با حُسن نظر، تلاشهای زیادی را بهعمل آوردند و البته این رئیسجمهور امریکا بود که از روی استیصال، از انواع اهرمها برای این امر استفاده میکرد.
💬بنده علیالاصول، نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهّدی که رئیسجمهور محترم بهعنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازهی آن را صادر نمودم. ایشان همچنین تصریح کردهاند که اگر طرف آمریکایی بخواهد زیادهخواهی کند زیر بار آن نخواهند رفت. از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفتهشده خواهیم بود. امّا بدیهی است مذاکرات حضوری که در آینده برقرار خواهد شد، به معنی پذیرش نظر دشمن نخواهد بود. امیدواریم که دعای خیر سرورمان عجّلاللهتعالیفرجهالشّریف انواع نصرتها و فتوحات، برای ملّت باشرف ایران به ارمغان آورد.
🔻والسّلام علیکم و رحمة الله و برکاته
✍🏼سید مجتبی حسینی خامنهای
🗓 ۲۸/خرداد/۱۴۰۵
📲 @rahbar_enghelab_ir
ܣܝ̇ߺܥوܝ̇ߺܘ 🏴
✉️ متن کامل پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران درباره تفاهمنامه رئیسجمهوران ایران و امریکا
بنده علی الاصول نظر دیگری داشتم . . .
درسای تیزهوشان رشته انسانی سنگینه؟
____
درسای انسانی تیزهوشان با بقیه مدارس یکیه اون متوسطه اوله که کتاباشون زیاده
ببین سنگین هست و آرامش روان نمیمونه ولی خب بازم میصرفه چون تو نهایی و کنکور عملکرد بهتری داری
مخصوصاً انسانی که تو مدارس عادی خیلی بها نمیدن و رقابتی نیست