از زدن این کانال خیلی خوشحالم و حالم خوبه باهاش ولی اگه قرار باشه یه آشنا عضو شه 😀🚮🚮🚮 ( فک کردن بهش هم مضخرفه و حال بهم زنه در اون صورت یا باید خودمو حذف کنم یا اونو)
اینجا شاید شبیه فکرای تو مغزم ، چنل روزمرگی ، چت با یه دوستی که دوستش دارم یا هر چیز دیگه ای باشه
شاید زیاد براتون مفید هم نباشه پس اگه بنظرتون وقتتون رو هدر میده لف بدین که منو از پرت صراط پرتاب نکنین 😀😾
ܣܝ̇ߺܥوܝ̇ߺܘ 🏴
اه از ایم ورژنم متنفرم باید برگردم به روال اون دختر منظمی که از قبل ۷ پا میشد
از اینکه امروز ساعت ۵ بیدار شدم خوشحالم
به من نگو دوست دارم.
ببرم کتاب فروشی هر کتابی که خواستم رو برام بگیر، خودم می فهمم دوسم داری :)
ܣܝ̇ߺܥوܝ̇ߺܘ 🏴
اگه تا فردا ۱۰۰ تا بشیم ۶ ساعت میخونم ( چون میدونم ۱۰۰ تا نمیشه🤣)
خاک تو سرم چند هفته است زیر ۹۲ گیر کردیم داره میرسه به صد تو یه روز😭😭🤣🤣🤣
تو واقعا دختر باحالی هستی و وایب خودمو بهم میدی
اگه موافق باشی باهم دوست شیم
در ضمن منم دهمم ولی رشته هامون فرق میکنه:)
___
ووووییییی ذوق 😻💖✨
اگه از تجربی های مدرسمون 🤢 نباشی قبولی✅