230.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ارادت؛سامم ،یکمحرف بزنیم برو بچ؟
مشترک با آرمان و آوا خانم
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_d7iu2pa&btn=SAM
•
https://eitaa.com/joinchat/1585514119Cff856e25ec
چه عجبببببببببببب💔😑کجا بودیننننن نامردا😭
•
سام:خیلی درگیر بودم این چند وقت بچه،شرمنده
آرمان: ما که تازه اومدیم
آوا:شرمنده
واییی سلام دایی جون منتظرتون بودمااااا از ساعت ۹ توی ایتا بودم ک شما بیاید
الان آوا ناراحت نشه ک اول به اون سلامنکردم😂
سلامممم آوا جونمم و سلام آقای آرمان
•
سام:روالی فسلقی؟
عیجان😂
آرمان: حال شما؟
آوا:سلام قشنگمم
https://eitaa.com/joinchat/1585514119Cff856e25ec
https://eitaa.com/H_silence/4913
قربان شما
شما حالتون چطوره
•
سام: فعلا عالی
آرمان: میگذرونیم خوب یا بد
آوا:عالی
خودتونو معرفی میکنین؟
•
سام:۲۰ البته چند روز دیگه میرم ۲۱ و ساکن تهرانم
آرمان: ۲۲ ساکن تهران
آوا:۱۸ ساله
https://eitaa.com/joinchat/1585514119Cff856e25ec
https://eitaa.com/H_silence/4927 عمو تولدت مبارککککک. از خوشحالی سلام یادم رفت😑😅
•
مرسی گلل
فدای سرت
هلن خوبع؟ این چن وقته زیاد نیستش
•
خوبه بچه ،کلاساش شروع شده زیاد وقت نمیکنه