ستایش توی این چن وقت که باهاش رفیق بودم خیلی چیزا رو ازش فهمیدم و دیدم ازش که واقعا توی هر آدمی پیدا نمیشه یکی قلب مهربونش یکی اخلاق خوبش (سگ اخلاقه مثل خودم )😂
دور از شوخی اخلاق خوبی داره*
اگه کاری از دستش بر بیاد برات انجام میده دختر خیلی خوبیهه و واقعا توی رفاقت مجازی زیاد اوکی نیستم و حال نمیکنم و زیاد توی مجازی رفیق نمیشم ولی ستایش یجور دیگست خیلیم خوشگله : ))))