eitaa logo
❤️🇮🇷Hamenin🇮🇶❤️
106 دنبال‌کننده
175 عکس
145 ویدیو
3 فایل
بسم رب حامنین❤️‍🔥 تاسیس کانال: 1405/2/30 پایان:شهادت ان شاء الله❤ـ "هر چی از محفل میاد نوره✨️ "پس نور رو منتشر کن🌅 "شـ🌞ــمس القرا" "قــ🌕ـمر القراء" مــ✨ــیان آســ☁️ــمان در جـ🫀ــان و در دل به دنــ🦋ـبال تــ🫵ــو ایم ای مــ🌙ــاه محفل
مشاهده در ایتا
دانلود
محکم گره بزن دل ما را به خویش ؛ ای دستگیر ِدر گنه افتاده ها ، حسین : ).
«به نام خدای حسین» امشب از آن شب‌هایی است که واژه‌ها کم می‌آورند💔🫴🏻... می‌دانی؟ گاهی در زندگی، آدم به جایی می‌رسد که دیگر نه گریه😭، نه فریاد🗣 و نه حتی حرف زدن🙂، دل را آرام نمی‌کند✨... گویی درد و رنج ادمی را مورد هجوم قرار داده است🫠.... یک گره‌ی کور⛓، یک بغض که راه نفست را بند آورده!🙂💔 نه می‌شود قورتش داد🕊، نه می‌شود سرِ کسی فریادش زد❤️‍🩹... فقط می‌نشینی و به یک گوشه خیره می شوی👀💔... گاهی، از شدتِ خستگیِ روح🫳🏻، از سنگینیِ بارِ این روزگار، از حرف‌های نگفته و دردهایی که هر روز روی هم تلنبار شده‌اند🌬، هیچ‌چیزِ دیگری آرامت نمی‌کند جز یک نام🤌🏻... فقط می‌توانی با همین بغضِ عمیق(:، با صدایی که می‌لرزد و چشم‌هایی که تار می‌بینند،👀❤️‍🩹 زمزمه کنی🗣: «حسین... عزیزِ دلم» امشب عاشورا است🙂💔... انگار کلِ دنیا... تمامِ دردهای عالم❤️‍🩹، تمامِ مظلومیتِ آدم‌های تنها🚶🏻‍♀، در همین یک کلمه خلاصه شده است!🫴🏻 وقتی می‌گوییم «حسین»، انگار داریم به کسی می‌گویم که می‌دانیم تنهایمان نمی‌گذارد👩🏻‍🦯... او رفیقی است که پای ضررم میماند🙂💔... انگار می‌خواهیم بگوییم: «آقا جان، تو که داغ دیدی🥲، تو که تنهایی را با تمام وجودت حس کردی😭💔، تو که دردِ این دنیای بی‌رحم را چشیدی🥲💔... ما هم امشب، میان این‌همه هیاهو و تنهایی، فقط تو را داریم🫴🏻» عجیب است که چطور یک نام می‌تواند هم این‌قدر آتش بزند🫠، هم این‌قدر آرام کند🙂🫰🏻... چقدر دلم می‌خواست امشب آن‌قدر نزدیک بودم که بوی خاکِ کربلا را حس می‌کردم🙂❤️‍🩹. چقدر دلم می‌خواست کنار آن ضریح🌅، سرم را می‌گذاشتم روی لبه‌اش و می‌گفتم: «ببین چه کرده‌اند با دلم🙂... ببین چطور تنهام💔🙂...» حسین جان❤️‍🩹... تو پناهِ ما هستی، وقتی پناهی نداریم...🥲 تو همان نقطه‌ی امنی هستی که وقتِ گریه کردن‌های بی‌دلیل🙂🤌🏻، وقتی هیچ‌کس درک نمی‌کند چرا این‌قدر آشفته‌ایم🥲💔، یادمان می‌آید که کسی مثل تو هست که ما را می‌فهمد❤️‍🩹...کسی که با یک نگاه، می‌داند در دلمان چه می‌گذرد...🥀 امشب، بگذار این بغض، همین‌جا، در این تاریکی، عاقبت بخیرمان کند🙂🕊❤️‍🩹... بگذار این قطره‌های اشک🙂👀، که از تهِ دلمان جاری می‌شوند🗣💔، مرهمی باشند بر دلِ خسته‌ مان. اقا جان... عزیزِ دلم... تو را به همین شب، به همین بی‌کسی‌ها، به همین دلِ شکستگی ها، نگاهی به دلِ ما هم بینداز🫠 که ما امشب، جز همین بغض و اشک، چیزی نداریم🥲💔 «مالک کانال...✍🏻»
خیلی‌جاهامی‌بینیم‌که‌نوشته‌کپی‌‌حرام ⛔️ کپی‌‌بیو‌حرام😐 کپی‌راضی‌نیستم‌اون‌دنیا‌میبینمتون😐 بابادست‌بر‌دارین‌❗️ مگه‌شما‌ها‌مرجع‌تقلیدین‌‌که‌ حکم‌میدین‌ چی‌حرومه‌چی‌حلال❓ مذهبی‌هامونم‌دارن‌به‌فنا‌میرن😐 میدونید‌ما‌‌دوازده‌میلیون‌‌سایت ‌مستهجن داریم😕 که‌کپی‌ازشون‌کاملا‌آزاده😐 بعد‌اونوقت‌‌جوون‌ما‌‌مثلا ‌اومده‌‌برا‌ی امام‌زمانش‌کارکنه اسمشم‌گذاشته‌سرباز‌گمنام‌امام‌زمان🙄 بعد‌نوشته‌‌کپی‌حرام (حالاخودشم‌پستو‌ ازیه‌کانال‌ دیگه‌کپی‌کرده)😐 در‌مقابل ‌اون‌دوازده‌ میلیون سایت‌مستهجن‌ یه‌ کانال‌خوب‌و‌آموزنده‌هم‌که‌داریم ‌کپی‌ازش‌حرومه 😔
بچه ها با توجه به این متن از این به بعد کپی از کانال حلاله حلاله خیالتون راحت.
•~•~😌🥹✨•~•~ غمش زیبا๛ خنـدـہ اش زیباست بوـدنش زیباست "ــــ🌘💫✨🫠ـــــ"
سبز🙂💚
ناشناس نبود؟