آسیدمون خادم آقا ابلفضل💚
حاجی:کپی؟
سید:لا❌فورش کن حاجی✅
#مالک
https://eitaa.com/joinchat/4200924195C02b5b8ba31
هدایت شده از موسوی
سلام
ختم سوره فیل،
برای نابودی اسرائیل راه اندازی کرده ایم. لطفا بین ۳ یا ۵ بار آن را بخوانید و به گروه ها و مخاطبین مسلمان خود ارسال کنید.
درخواست فروتنانه داریم برای نشکستن زنجیره
لطفا به محض اينکه دريافت کردین بعد از خواندن سوره
برای نفر بعدی پیام را بفرستید
آجرک الله🌿🌿🌿🌿🌿🌿
بسم اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم
أَلَمْ تَرَ کَیْفَ فَعَلَ رَبُّکَ بِأَصْحَابِ الْفِیلِ ﴿١﴾
أَلَمْ یَجْعَلْ کَیْدَهُمْ فِی تَضْلِیلٍ ﴿٢﴾
وَأَرْسَلَ عَلَیْهِمْ طَیْرًا أَبَابِیلَ ﴿٣﴾
تَرْمِیهِمْ بِحِجَارَةٍ مِنْ سِجِّیلٍ ﴿٤﴾
فَجَعَلَهُمْ کَعَصْفٍ مَأْکُولٍ ﴿٥﴾
لطفانشردهید.🤲🙏
‹ حـامنـ𝒉𝒂𝒎𝒆𝒏𝒊𝒏ـین ›
سلام ختم سوره فیل، برای نابودی اسرائیل راه اندازی کرده ایم. لطفا بین ۳ یا ۵ بار آن را بخوانید و ب
بنده ۵ بار خوندم عزیزان شما بستگی به خودتون داره که بخونید یا نه 🌱
ارزوی جهان اسلام
نابودی امریکا
نابودی اسرائیل✊
الله اکبر
الموت الامریکا
الموتالاسرائیل
اللعنهعلیالیهود
النصرللاسلام
هدایت شده از «خادِمُالعَبّاس•خادِمُالرِّضا»
-پستحاجحامدعزیز به همراه کپشن ...
«تشکر کردن از فنپیج ها🥲❤️🩹»
*خبر فوری:*
_انا لله و انا الیه راجعون😭😭_
فلسطین تحت محاصره نیروهای اسرائیلی است... اسرائیل خشمگین است و حمله زمینی به غزه انجام داده است...
یکی از شخصیتهای بزرگ دینی از همه مسلمانان خواسته است تا آیات 28-27 سوره بقره را بخوانند (بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ، الَّذِینَ ینقُضُونَ عَهدَ اللَّهِ مِن بَعْدِ مِیثَاقِهِ وَ یقَطِعُونَ مَا أَمَرَ اللَّهُ بِهِ أَنْ یوصَلَ وَ یفْسِدُونَ فِی الْأَرْضِ، أُو۟لَـٰٓئِكَ هُمُ الْخَٰسِرُونَ * كَیْفَ تَكْفُرُونَ بِاللَّهِ وَ كُنتُمْ أَمْوَاتًا فَأَحْیَاكُمْ ثُمَّ یمِیتُكُمْ ثُمَّ یحْیِیكُمْ ثُمَّ إِلَیهِ تُرْجَعُونَ...!*
و همچنین آیات 86،87,89 سوره یونس را (بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ، وَ نَجِّنَاهُ بِرَحْمَتِهِ مِنَ الْقَوْمِ الْكَافِرِینَ * وَ أَوْحَیْنَا إِلَىٰ مُوسَى وَ أَخِیهِ أَنْ تَبَوَّءَا لِقَوْمِكُمَا بِمِصْرَ بُیُوتًا وَ اجعَلُوا بُیُوتَكُمْ قِبْلَةً وَ أَقِیمُوا الصَّلَاةَ وَ بَشِّرِ الْمُؤْمِنِینَ * بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ قَالَ قَدْ أَجِیبْتُ دَعْوَتَكُمَا فَاسْتَقِیما وَ لَا تَتَّبِعَانِ سَبِیلَ الَّذِینَ لَا یعْلَمُونَ...! صدق الله العلي العظيم) و سپس سه بار بگویید (أستغفر الله العظيم)...! و هفت بار بگویید (حسبنا الله و نعم الوکیل).
👈 لطفاً این پیام را امشب به تمام مسلمانان ارسال کنید... برادران و خواهران ما در محاصره هستند و لحظهای به ذبح نزدیک میشوند... وضعیت بسیار وحشتناک است... این همان جهاد ما است... از دوستان خود کمک بگیرید و این پیام را به گستردهترین شکل ممکن منتشر کنید... از دوستان خود بخواهید که این پیام را به بیشترین افراد ارسال کنند. ممکن است.
اسرائیل در حال برنامهریزی برای حمله در 24 ساعت آینده است. از دعا برای فلسطین با آیات ذکر شده دست برندارید... !!!
حتی اگر این آیات را نخواندهاید، لطفاً این پیام را به جلو ارسال کنید. در چند دقیقه آینده، میلیونها نفر این آیات را خواهند خواند. خواهش میکنم این پیام را با برادران مسلمان خود به اشتراک بگذارید... !!! (إن تنصروا الله ینصركم ...! وهو خیر الناصرین)
👆🏻👆🏻👆🏻ای جماعت مسلمانان، در دعا برای برادرانمان در فلسطین کوتاهی نکنید.😭😭
20.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به یاد همهی بچه های حامینی هستیم