eitaa logo
‹ حـامنـ𝒉𝒂𝒎𝒆𝒏𝒊𝒏ـین ›
989 دنبال‌کننده
4.2هزار عکس
2.3هزار ویدیو
82 فایل
به‍‌ نـٰام‍‌ خـدا 🫀مـیـانـ اسـمـانـ درجـانـ ودل بـه دنـبال توایم ای ماه مـحـفل(。◕‿◕。)❤️‍🩹 ✨شࢪو؏مون:1403/10/13😍 پـٰایـٰانمون:ان‌شاءالله شه‍‌ـٰادٺ📿🤲❤ ݪـینڪ‌پیج‌ࢪوبیکا @HasaniNalHlo
مشاهده در ایتا
دانلود
Y y: حتما بخونین خیلی قشنگ و دردناکه !) ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻥ ﺁﻣﺪ : .... ﺧﻮﺍﺏ ﺭﻓﺖ ! (!) ﺯﻧﺎ ﺁﻣﺪ : .... ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﺭﻓﺖ (!) ﺳﻮﺩ ﺁﻣﺪ : .... ﺑﺮﮐﺖ ﺭﻓﺖ ! (!)ﻣُﺪ ﺁﻣﺪ : .... ﺣﯿﺎ ﺭﻓﺖ! (!) ﻓﺴﺖ ﻓﻮﺩ ﻭ ﭘﺮﺧﻮﺭﯼ ﺁﻣﺪ : ... ﺳﻼﻣﺖ ﺭﻓﺖ ! (!) ﺭﺷﻮﻩ ﺁﻣﺪ : .... ﺣﻖ ﺭﻓﺖ ! (!)ﺩﯾﺮ ﺧﻮﺍﺑﯽ ﺁﻣﺪ: ... ﻧﻤﺎﺯ ﺻﺒﺢ ﺭﻓﺖ! (!) ﺍﺳﺮﺍﻑ ﻭ ﻣﺼﺮﻑ ﮔﺮﺍﯾﯽ ﺁﻣﺪ : .... ﻗﻨﺎﻋﺖ ﺭﻓﺖ ! (!) ﻗﻮﻡ ﭘﺮﺳﺘﯽ ﺁﻣﺪ ..: ﺑﺮﺍﺩﺭﯼ ﺭﻓﺖ ! (!) ﻣﺎﻫﻮﺍﺭﻩ ﺁﻣﺪ ...: ﺣﺠﺎﺏ ﺭﻓﺖ ! (!) ﺟﻮﺍﯾﺰ ﺑﺎﻧﮑﯽ ﻭ ﮔﺎﻭﺻﻨﺪﻭﻕ ﺁﻣﺪ ...: ﺯﮐﺎﺕ ﺭﻓﺖ ! (!) ﺗﻠﻔﻦ ﺁﻣﺪ ...: ﺻﻠﻪ ﺭﺣﻢ ﺭﻓﺖ! ﺍﻧﺪﯾﺸﻪ ﮐﻨﯿﻢ !!! ﭼﻪ ﻫﺎ ﺁﻣﺪ،ﭼﻪ ﻫﺎ ﺭﻓت ﺁﯾﺎﻣﯽ ﺩﺍﻧﯽ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﻗﺮﺁﻥ ﺭﺍ ﺑﺎﺩﺳﺘﺖ ﻟﻤﺲ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ ﺷﯿﻄﺎﻥ ﺧﺸﻤﮕﯿﻦ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﻭ ﻫﻨﮕﺎﻣﯽ ﮐﻪ ﺁﻥ ﺭﺍ ﺑﺎﺯ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ ﮔﺮﯾﻪ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ،ﻭﻫﻨﮕﺎﻣﯽ ﮐﻪ ﺑﺴﻢ ﺍﻟﻠﻪ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﯽ ﺍﺯ ﭘﺎ ﻣﯽ ﺍﻓﺘﺪ ﻭﻫﻨﮕﺎﻣﯽ ﮐﻪ ﺷﺮﻭﻉ ﺑﻪ ﺧﻮﺍﻧﺪﻥ ﮐﺮﺩﯼ ﺩﻧﯿﺎ ﺭﻭﯾﺶ ﻣﯽ ﺍﻓﺘﺪ، ﻭ ﺁﯾﺎ ﻣﯽ ﺩﺍﻧﯽ ﺍﮔﺮﻓﮑﺮ ﮐﺮﺩﯼ ﺍﯾﻦ ﭘﯿﺎﻡ ﺭﺍﺑﺮﺍﯼ ﮐﺴﯽ ﺑﻔﺮﺳﺘﯽ ﭘﺲ ﺷﯿﻄﺎﻥ ﮐﻮﺷﺶ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭ ﺑﺎﺯ ﺩﺍﺭﺩ. ﺍﻣﯿﺪﻭﺍﺭﻡ ﻫﺮ ﺩﺳﺘﯽ ﮐﻪ. ﺍﯾﻦ ﭘﯿﺎﻡ ﺭﺍ ﻣﯽ ﻓﺮﺳﺘﺪ ﺁﺗﺶ 😊 ﺟﻬﻨﻢ ﺭﺍ ﻟﻤﺲ ﻧﮑﻨﺪ !!!... بخونین  اگه دوست داشتین انتقالش بدین  شاید  تاثیر داشت, چرا ما هميشه سر نماز خوابمون مياد؟     ولی تا ساعت سه شب برای ديدن يک فيلم بيداريم؟       چرا هر وقت می خواهيم قرآن بخونيم خيلی خسته ايم؟      اما برای خوندن کتابهای ديگه هميشه سرحاليم؟      چرا اينکه يک پيام در مورد خدا رو رد کنيم انقدر راحته؟ ولی پيام های بيهوده رو به راحتی انتقال می ديم؟ چرا تعداد کسانی که خدا رو عبادت می کنند هر روز کمتر و کمتر ميشه؟ اما تعداد بار ها و کلوب ها رو به افزايشه؟          یعنی ارتباط با خداوند انقدر سخته !!!!!!؟؟؟     در موردش فکر کنيد.         اين پيام رو به دوستانتون هم بفرستيد. 99%کسانی اين پيام رو خوندن برای دیگرن نميفرستند!!  شما چی ؟ خدافرمودند:اگرمن رادرمقابل دوستانتان ردكنيد,,, من هم شمارادرقيامت ردخواهم كرد!         اين پيام ارزش فرستادن داره شايدفقط يه نفر به فكر فرو رفت !!!!!! ??قال رسول الله : ◄ ??قـــبـــر هـــر روز پنـــج مرتبـــه انسان را صـــدا مي زند : ??1- من خانه فقر هستم با خودتان گنج بياوريد ??2- من خانه ترس هستم با خودتان انيس بياوريد ??3- من خانه مارها و عقرب ها هستم با خودتان پادزهر بياوريد ??4- من خانه تاريکي ها هستم با خودتان روشنايي بياوريد ??5- خانه ريگ ها و خاک ها هستم با خودتان فرش (زير انداز) بياوريد 1) گنج : لا اله الا الله 2) انيس : تلاوت قرآن 3) پادزهر: صدقه , خيرات 4) چراغ : نماز نماز شب 5) فرش : عمل صالح اللهم صلي علي محمد و آل محمد اگر جوک بود برای همه می فرستادند ، حالا چی ؟ عاشقان الله یا الله  ، بفرستید...
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
بچه ها امروز تو حرم امام رضا تلاوت قبل از اذان با صدای سید بود بعد منم اعصابم خورد بود با همه قهر کرده بودم یکی از خواهران برگشت بیاد مثلا منو با اون یکی ابجیم اشتی بده اومد جلوم دید دارم میخندم برگشت گفت داری منو سر کار میزاری تو قهر نیستی گفتم نه با شما قهرم تلاوت مال سیده گفت ه راست میگه و اینگونه شد که سید هممونو اشتی داد😂😂
هدایت شده از 𝑓𝑎𝑛.𝐴𝑖𝑑𝑒𝑙
51.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چرا محفل رو میبینیم؟ چرا محفل اینقدر طرفدار داخلی و خارجی داره ؟ به این دلایل ! 1⃣ یه برنامه قرآن محور با روش های جدیده 2⃣ رفاقت و صمیمیت توش هست 3⃣معنویت توش هست 4⃣خنده و شادی هست ما با محفل زندگی میکنیم، چون با لحظات محفل میخندیم و تعجب میکنیم و گریه میکنیم و هدف هامونو پیدا میکنیم😎😍 چون الگوهای قرآنی خوبی داریم که توی لحظات شادی هم الگوی ما هستن ! این دلیل دنبال کردن محفل توسط ماست :)))😎💪🏻✨ ✨ 🆔https://eitaa.com/fan_Aidel
15.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قرائت زیبای سید حسنینمون...🌿🥲 جهت ارامش روحتون...🤌🙃 زیبایی قرآن با صدای سید وصف نشدنیه 📿🩹 💪🗣 🤝 ....👀🦋