eitaa logo
‹ حـامنـ𝒉𝒂𝒎𝒆𝒏𝒊𝒏ـین ›
986 دنبال‌کننده
4.1هزار عکس
2.2هزار ویدیو
81 فایل
به‍‌ نـٰام‍‌ خـدا 🫀مـیـانـ اسـمـانـ درجـانـ ودل بـه دنـبال توایم ای ماه مـحـفل(。◕‿◕。)❤️‍🩹 ✨شࢪو؏مون:1403/10/13😍 پـٰایـٰانمون:ان‌شاءالله شه‍‌ـٰادٺ📿🤲❤ ݪـینڪ‌پیج‌ࢪوبیکا @HasaniNalHlo
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 𝑓𝑎𝑛.𝐴𝑖𝑑𝑒𝑙
یه‌سوپرایز‌گوجولی‌پگولی‌اگوری‌مگوری دارم‌براتون✨🤤 حداقلش‌اینکه‌حرکت‌فانتزی‌ایه.. و‌‌گودوعههههه😂🤌🏻 درباره‌ی‌پوشش‌سید‌و‌حاجی☺️♥️
هدایت شده از 𝑓𝑎𝑛.𝐴𝑖𝑑𝑒𝑙
البته‌که‌خیلی‌زحمت‌کشیدم‌تا‌با‌طرف سر‌و‌کله‌زدم... پس‌انتظار‌ندارین‌تا‌قبل۱۲۴۰شدنمون‌ بفرستم‌که؟؟؟🤌🏻🔪
دو نفر برید ببینم چی میقاد بزاله ها
هدایت شده از ☆𝒜𝓋𝒶.𝒮𝒶𝓇𝒶☆
•مسابقه‌بزرگ‌جینگولی‌جات‌شروع‌شد🤩🌸 • . ⊹ هدیه های جذاب و دخترونه🎀 ⊹ ۵ تا پک هدیه داریم😁🛍 _ ۳ تا از پکا با قرعه کشی هدیه داده میشه🪄🪞 اونم با حداقل ۵۰۰ ویو!😍☝🏻 بیا اینجا قشنگم👇🏻🥰 https://eitaa.com/joinchat/726270298C4fd51f23bc همه خریدا اینجا اشانتیونایِ گوگولی رایـــــگان دارن!🥲🍰🎀 🖇کد ۶۸
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از جهاد تبیین ✌️
❌نامش «محفل» نیست، نامش «فخر جهان اسلام» است! ▪️حدودا بیست سال پیش، در خاطر دارم یکی دو جین نوار کاست‌های عبدالباسط و منشاوی در خانه ما حاضر بود. همه ما با رادیوهای نوار خور و ضبط، قرائت‌های زیادی را با شوق گوش داده‌ایم. ▪️این ماجرا فقط در خانه ما نبود. در عربستان و عراق و ترکیه و اندونزی و ...، کپی کردن کاست‌های قرآنی تبدیل به یک شغل شده بود. بعد از پایان دوره کاست‌ها هیچ محصول قرآنی نتوانسته بود تمام جامعه اسلامی را درگیر خود کند تا زمانی که محفل قرآنی را شبکه سه ساخت. ▪️بیشتر از ده کانال تلویزیونی و ده‌ها کانال یوتیوب با زبان‌های مختلف (ترکی، پاکستانی، اندونزیایی، انگلیسی، عربی، فرانسوی و...) هم‌پای ایران درحال پخش محفل هستند. به زبان خودمانی محفل مانند بمب در جهان اسلام ترکیده است. ▪️شاهد اوج گرفتن یکی از بزرگ‌ترین ظرفیت‌های دیپلماسی فرهنگی جمهوری اسلامی هستیم. این یکی از قله‌های کار رسانه‌ای است که معلوم نیست در قرن حاضر اینچنین اتفاقی باز تکرار بشود یا نشود. ⏪تصویری که هوش مصنوعی از تنوع بینندگان محفل درست کرده است. ┏━━ °•🖌•°━━┓ @jahad_tabein ┗━━ °•🖌•°━━┛
چالش بزارم شرکت میکنید؟
یه عکس میدم ادیت میزنید میفرستید برای من و بهترین ادیت توسط ممبرای عزیزم انتخاب میشه کسایی که ادیت نمیزنن باید چیکار کنن؟میاید پیویم و بهم میگید ادیت شماره چند بهترین ادیته و من به سازنده اون ادیت یه هدیه میدم به انتخاب خودش