یه عکس میدم ادیت میزنید میفرستید برای من و بهترین ادیت توسط ممبرای عزیزم انتخاب میشه
کسایی که ادیت نمیزنن باید چیکار کنن؟میاید پیویم و بهم میگید ادیت شماره چند بهترین ادیته
و من به سازنده اون ادیت یه هدیه میدم به انتخاب خودش
‹ حـامنـ𝒉𝒂𝒎𝒆𝒏𝒊𝒏ـین ›
ادیت شماره 4💖
ایشون حتی رو ادیت چالش هم منبع میزارن
‹ حـامنـ𝒉𝒂𝒎𝒆𝒏𝒊𝒏ـین ›
تا ساعت ۸ امشب فرصت
تا ساعت ۸ وقت دارید برای ادیت هاتون و بعد تا فردا ساغت ۱۲ رای گیری هست