-هَمْرآزِمَنْ-
دیگه هیچ کدوم از کارایی که قبلا خوشحالم می کرد،خوشحالم نمی کنه:/
پیشنهادی ندارین ایا؟!
تایمای ازادتون رو چی کار می کنین؟!
البته به جز فیلم و اهنگ
مسئله اینجاست از بس بیرون رفتن رو برای خودم سختش می کنم
تا پشیمون نشدم به طرف میگم و پنج دقیقه بعد پشیمون میشم که چرا گفتم
-هَمْرآزِمَنْ-
ولی ویالون چیزیه که واقعا دوست دارم تجربش کنم🤝
اینو جایی فور کردین؟!
چرا انقد سینش بالاست؟!
داشتم پلی لیستمو چک می کردم
یهو چشمم خورد به آهنگی که یه مدت زیاد همدم تنهاییام و سختیام بود