مسئله اینجاست از بس بیرون رفتن رو برای خودم سختش می کنم
تا پشیمون نشدم به طرف میگم و پنج دقیقه بعد پشیمون میشم که چرا گفتم
-هَمْرآزِمَنْ-
ولی ویالون چیزیه که واقعا دوست دارم تجربش کنم🤝
اینو جایی فور کردین؟!
چرا انقد سینش بالاست؟!
داشتم پلی لیستمو چک می کردم
یهو چشمم خورد به آهنگی که یه مدت زیاد همدم تنهاییام و سختیام بود
-هَمْرآزِمَنْ-
داشتم پلی لیستمو چک می کردم یهو چشمم خورد به آهنگی که یه مدت زیاد همدم تنهاییام و سختیام بود
حالا به اینکه چه معنایی برام داره کاری ندارم
فقط خواستم بگم که من خیلی خوشبختم که دو تا خواننده مورد علاقم باهم ترک دادن بیرون و چنین شاهکاری رو خلق کردن