اونم منی که واقعا از بحث کردن خوشم نمیاد و ترجیح میدم به جای اینکه انرژیمو پای بحث کردن هدر بدم یه گوشه ساکت بشینم و سرم تو کار خودم باشه
ولی خب این بار فرق داره
به خودم قول دادم که از این به بعد مخاطب بی طرف نباشم و ساده نگذرم
والا چی بگم
ولی صدای پدافندی که من دیشب می شنیدم اصلا این انتظار رو برای آدم ایجاد نمی کرد که صبحش آتش بس بشه🤝
هدایت شده از Diary
همیشه تو بازیامون اونی که از همه ضعیف تر بود کل زورشو جمع میکرد میومد یه دونه کتک میزد بعد میگفت خب بسه دیگه هرکی بزنه خره .
درسته آدما ظاهراً بزرگ میشن ولی اصطلاحاً به این بزرگ شدن میگن گنده شدن که خیلیم فرق بینشونه .
می تونم این که از سال ۹۸ تا ۴۰۴ رو به چشم دیدم و توش زنده موندم رو از افتخاراتم بدونم🤝
امشب،شب اول محرمه
من که سعادتشو نداشتم
ولی شما اگر رفتین هیئت برای منم دعا کنین:)
-هَمْرآزِمَنْ-
می خوام بالاخره شروع کنم استرنجر تینگز رو ببینم برام آرزوی موفقیت کنین😂🤝
خب قضیه کنسله
بازم پشیمون شدم😂
-هَمْرآزِمَنْ-
ریا نباشه ولی من انقد مستقلم که خودم لامپ اتاقمو عوض می کنم😔
اصلا حس استقلال درونم موج میزنه😂😂