-هَمْرآزِمَنْ-
ولی حس و حال خواننده ها موقع اجرای اهنگاشون رو واقعا خریدارم...
-هَمْرآزِمَنْ-
_https://eitaa.com/harftime/328 منی که کداشم دو جنسه هست.خیلی ازش خوشم میاد و واقعا خیلی خوبه.نمیدون
_https://eitaa.com/Hamrazman33/648 خب راستش دوست دارم که باهاش دوست بشم.در واقع ازش خوشم میاد و دوست دارم دوستم باشه
+آره تا همین حدش خوبه
ولی بیشتر نه
-هَمْرآزِمَنْ-
_https://eitaa.com/Hamrazman33/648 خب راستش دوست دارم که باهاش دوست بشم.در واقع ازش خوشم میاد و دوست
_ببین کراشم ترانس نیست،واقعا دوجنسه هست واقعا.نه اینکه بخواد مثلا ادای پسرا رو در بیاره
+حقیقت تا الان با چنین افرادی برخورد نداشتم
شایدم داشتم و دربارشون نمیدونستم
به هر حال چیزی نبوده که دست خودش باشه
فقط توی دوستی حواست به همه چیز باشه
آدمایی که چنین شرایطی دارن معمولا خیلی حساسن که در این زمینه بهشون حق میدم