دهکده ده نودیا
😢😢💔💔
برای کرم ریختنامون
برای اذیت کردنامون
برای دعوا کردنامون
برای یواشکی گوشی به کلاس بردنامون
برای پیچوندن خانمامون😢💔
آیا تا به حال خدا را برای دل نبستن
به آدم اشتباه شکر کردهاید؟!
-محبین
دهکده ده نودیا
من از عشق تو
همه رو بیرون میکنم آقا 💔😔
هدایت شده از - یهدهههشتادی
کسی که به تو ، توصیه ای میکنه لزوما خودش انسان کاملی نیست.اما ممکنه دقیقا همون چیزی رو بهت بده که نیازش داری!
دهکده ده نودیا
هر چی که دارم و امام رضا «ع» بهم داد :))