رفقا این چند روز من چرا فعالیتم کم شده ؟
چرا کلا کم پیدام؟
چرا جاهای ضروری میرم وبیرون نمیرم؟
چرا؟؟؟
چون ذهنم از اول هفته سر یه موضوع درگیره خیلی بد
میشه برام دعا کنیدد؟؟؟:))))
ساعت ۰۰؛۰۰ خجالت کشیدم
آرزوی شهادت کنم...
برای همین فقط میتونم دعا کنم
دعا کنم منم یه روزی مثل شما آدم خوبا بشم
شمایی که تو زندگیتون شبیه شهدا بودید..
دهکده ده نودیا
•.
دلی گرفته و چشمی به راه دارم من
مخواه بیتو بمانم گناه دارم من!
#محمد_عزیزی
به نظـر من ؛
وقتی کسیو میخواید از طریق یک شخص یاخود طرف بهش بگید ؛
شاید طرف هم دلش پیش شمابود از کجا معلوم؟؛
به نظر من؛
وقتی شخصی ازتون ناراحته بهتره که باهاش صحبت کنید؛
دوگزینه بیشتر نیست که!!
یا اروم میشه وفکر میکنه!!
یا رسما خرابت میکنه ونمیبخشتت!
والادا چرا نامه وحرف از این واون میرسونی اخـه؟؟
ولی خب اینم بگم
ینفرو پیدا کنید اعصبانی شدید سرش خالی کنید!
من پیدا کردم ونتیجش خوب شد انقدر اروومم میکنه هر دفعه زنگ میزنم خنده رو لبام میاد هر دفعه میبینمش سعیشو میکنه فقط منو بخندونه 😊
دمت بودنت گرم🌱
مخاطب خاص 😁