دهکده ده نودیا
•.
دلی گرفته و چشمی به راه دارم من
مخواه بیتو بمانم گناه دارم من!
#محمد_عزیزی
به نظـر من ؛
وقتی کسیو میخواید از طریق یک شخص یاخود طرف بهش بگید ؛
شاید طرف هم دلش پیش شمابود از کجا معلوم؟؛
به نظر من؛
وقتی شخصی ازتون ناراحته بهتره که باهاش صحبت کنید؛
دوگزینه بیشتر نیست که!!
یا اروم میشه وفکر میکنه!!
یا رسما خرابت میکنه ونمیبخشتت!
والادا چرا نامه وحرف از این واون میرسونی اخـه؟؟
ولی خب اینم بگم
ینفرو پیدا کنید اعصبانی شدید سرش خالی کنید!
من پیدا کردم ونتیجش خوب شد انقدر اروومم میکنه هر دفعه زنگ میزنم خنده رو لبام میاد هر دفعه میبینمش سعیشو میکنه فقط منو بخندونه 😊
دمت بودنت گرم🌱
مخاطب خاص 😁
+چرا مشکی پوشیدی!؟
_دیگه لباسی نداشتم.!:)
+چرا صدات گرفته!؟
_سرما خوردم...
+دستت چی شده!؟
_خوردم زمین..🚶♀
+چرا نوشته هات همه دپن!؟
_خب سبکشه همین طوری ..!
+داشتی گریه میکردی!؟
_داشتم پیاز خورد میکردم..
+چرا ناراحتی!؟
_فقط یه کوچولو خستم...:)🚶♀
+چرا همش به یه نقطه خیره میشی!؟
_اخه خوابم میاد..
+چرا واسه همه چی یه دلیل الکی میاری!؟
_آخه کسی نمیفهمه..:) 🖤
کسی میفهمه؟؟!!
چه شد مهر امیرالمومنین یه جوری به
دلمون افتاد که نمیتونیم از گوشت و
پوست خودمون جداش کنیم؟ ✨
جواب ساده است:
نان حلال پدر و دامن پاک مادرمان . . .
دهکده ده نودیا
بنویس پهلوان ،
اما بخوان علۍ (؏) ❤️🔥؛
عیدغدیرمبارك