دهکده ده نودیا
واونجایی که نمیتونی به کسی اعتماد کنی!
واونجایی که به هرکی اعتماد کردی ریده تو اعتمادت!
دهکده ده نودیا
آنقدر گریه کنی هچ ز یادت نرود؟
دهکده ده نودیا
آن قدری که باهاش حرف زدم با کسی حرف نزدم !!
هرموقع دلم گرفت پیششم !
کم اوردم پیششم !
خودمو باختم پیشش !
از ادم مهمی دلخور شدنی میام پیشش!
از هرکی ضرب میخورم میام پیشش!
از هرکی که فکرشو نمیکردم که اون کارو بکنه ولی کرده اینجام !
میام میشینم پیشش میگم داداش من نفهم تو چرا گذاشتی؟
چیزی نیست؟😅
ولی همه چی هست🌱🖤
دهکده ده نودیا
<<ولی وایب مزار وحرف های مادرشهید چیزه دیگه ایه!>>
من یبعدهم الله عنك، لاتحاول إعادتهم إليك!
سعی نکن کسایی رو که خدا ازت دور کرده
دوباره سمت خودت برگردونـی!
+لابد حکمتی داشته مسلمون ...
-محبین