فاطمهنوشتیممادرخواندیم
تاجبهشتنوشتیمدلیلحیاتخواندیم ..(:💔
شاعر شده ام با غزل ناب نگاهش؛
لا حول ولا قوة الا به نگاهش ☆H☆
:)!❤️🩹
ولیشیعهٔعلےﷻبودنقشنگترین
چیزیهكخدامیتونهبهبندههاشبدهه؛)🌿🌸
مدتیهستکهدرگیرسوالیشدهام
توچهداریکهمناینگونههواییشدهام؟:)
🫀🤍
آنچهخوبانهمهدارندتویکجاداری
بیسببنیستکهدرکنجدلمجاداری✨🫀
"H"
شوق دیدار تو را قاصد بی رحم چه داند؟!
آنقدر شوق به دیدار تو دارم که خدا میداند✨
«H»