فاطمهنوشتیممادرخواندیم
تاجبهشتنوشتیمدلیلحیاتخواندیم ..(:💔
شاعر شده ام با غزل ناب نگاهش؛
لا حول ولا قوة الا به نگاهش ☆H☆
:)!❤️🩹
ولیشیعهٔعلےﷻبودنقشنگترین
چیزیهكخدامیتونهبهبندههاشبدهه؛)🌿🌸
مدتیهستکهدرگیرسوالیشدهام
توچهداریکهمناینگونههواییشدهام؟:)
🫀🤍
آنچهخوبانهمهدارندتویکجاداری
بیسببنیستکهدرکنجدلمجاداری✨🫀
"H"
شوق دیدار تو را قاصد بی رحم چه داند؟!
آنقدر شوق به دیدار تو دارم که خدا میداند✨
«H»
میدونی ته خوشبختی چیه؟!
اینکه یه نفروتو زندگیت داشته باشی که
هم عشقت باشه هم بهترین رفیقت هم همدمت
کسی که با وجودش دیگه نیازی به
هیچکس نداشته باشی
ومن چقدر خوشبختم که تو رو دارم همه کسم.
_دلبهدلدارسپردنکارهردلدارنیست؛
منبهتوجانمیسپارم،دلکهقابلدار
نیست
♡H♡
یوسف در چاه افتاد
تو در دل من
او عزیز مصر شد
تو عزیز دل من♥️
(H)