- آقایامامرضا ؛
انگار که عادت شماست . .
بازکردنآغوشبرایِقلبهایِبیپناه
کهبهشماپناهآوردن💛 . . !'
چہدانَدآنکهنَداردخَبرزعآلمعِشق
کہِباخیآلِتوبودَنچہِعالمےداردحُسیـن🫀️
- ومَاالجَنَّةغَیرُکَربلاء ؟ :)
مآگُمشُدِگآنـیمکِهاَندَرخَمدُنیآ؛
تَنهآهُنَرمآستکِهمَجنونحُسِینیم:)❤️🩹⛓️
بینالحرمین امنترین جای ِجهان است،
اینسو حسین¹²⁸ و سوی ِدیگر عباس¹³³ .
قَريبٌمِنالقَلب بہقلبمنزدیڪیحتی اگرمنایرانباشموتوعراق💔
شد شد
نشد ....❤️🩹
با بغض تو صدام
با اشک تو چشمام
رو به عکس کربلات میگم :
خوش باشی آقااا با زائرات ...💔
کربلا؟! . .
همان جاییست که عاشقان ؛
ندیده عاشقش شدند ...❤️🩹