بقول شهید دانشگر:
خدایا به حرمت پای خسته
حضرت رقیه (س) به ما حرکت بده
,, ما گدایانِعلی؛ ریزهخورفاطمهایم
جانفدایِکرمتحضرتزهرایِعلی🤍
_میگفت:
ایکاشخونههامون،
یهخروجاضطراریداشت،
کهدَرشبازمیشدبهبینالحرمین..:)💔
#ڪربلا
دیــگر رقیه فهمید ؛
بــابـا دو بخــــش دارد …
بخشے بہ روی نـــــیزه …
بخشے بہ خاک صــــحرا …💔
قسمبهتربتتخستهدردم . .
چقدربامهرتربتتدرد ُدلکردم:)❤️🩹.
ایندفعهکربلابیامبرنميگردم . .
#کربلا
+ازیِڪۍپرسیدم
انشاءللہاگہبخوام #اربعین برمڪربلا
بایدچہڪاراۍادارۍروانجامبدم ؟!
گفت↓
-اولمیرۍپاسپورتتوازاِمامرِضامیگیری؛
بعدحضرتمعصومهپارافمیڪنہ
بعدحضرتعباسامضاءميڪنہ
بعدازاونمیبریدبیرخونہ؛
حضرتزینبثبتمیڪنہ
وآخرینمرحلہممھوربہمهرحضرتمادر
میشہوتمام . . .(:'💔
+گفتمراهۍندارهڪہزودترانجامبشہ؟!
-رقیہجآن!
اشکآغازجنوناست،تماشاسختاست
دیدنبغضعلیدرغمزهراسختاست
نذرکردمکهاگرکربوبلاقسمتشد،
اربعینجایرقیهبهزیارتبروم :)💔