_میگفت:
ایکاشخونههامون،
یهخروجاضطراریداشت،
کهدَرشبازمیشدبهبینالحرمین..:)💔
#ڪربلا
دیــگر رقیه فهمید ؛
بــابـا دو بخــــش دارد …
بخشے بہ روی نـــــیزه …
بخشے بہ خاک صــــحرا …💔
قسمبهتربتتخستهدردم . .
چقدربامهرتربتتدرد ُدلکردم:)❤️🩹.
ایندفعهکربلابیامبرنميگردم . .
#کربلا
+ازیِڪۍپرسیدم
انشاءللہاگہبخوام #اربعین برمڪربلا
بایدچہڪاراۍادارۍروانجامبدم ؟!
گفت↓
-اولمیرۍپاسپورتتوازاِمامرِضامیگیری؛
بعدحضرتمعصومهپارافمیڪنہ
بعدحضرتعباسامضاءميڪنہ
بعدازاونمیبریدبیرخونہ؛
حضرتزینبثبتمیڪنہ
وآخرینمرحلہممھوربہمهرحضرتمادر
میشہوتمام . . .(:'💔
+گفتمراهۍندارهڪہزودترانجامبشہ؟!
-رقیہجآن!
اشکآغازجنوناست،تماشاسختاست
دیدنبغضعلیدرغمزهراسختاست
نذرکردمکهاگرکربوبلاقسمتشد،
اربعینجایرقیهبهزیارتبروم :)💔
شاهان دهر از چه به خود ناز میکنند
مسند نشین تخت سلیمان،رقیه است...🫀