اشکآغازجنوناست،تماشاسختاست
دیدنبغضعلیدرغمزهراسختاست
نذرکردمکهاگرکربوبلاقسمتشد،
اربعینجایرقیهبهزیارتبروم :)💔
شاهان دهر از چه به خود ناز میکنند
مسند نشین تخت سلیمان،رقیه است...🫀
﴿یارقیه بنت الـحسین س﴾
زودتر تاج سرم را ز زمین بردارید
سر بابای مرا روی سرم بگذارید
الان باید با گریه بگیم...
عمو جون رقیه(: ❤️🩹
برسونم به محرم تورو به جون رقیه💔
خوش به حال حق که همیشه با علیست
خوش به حال مــن که مــولایـم علیست
#باباعلي؏🤍🫀
از حضرت علی پرسیدند
چرا عشق پر از درد است ؟
فرمود، تا هر کسی ادعای عاشقی نکند.
هروقتتوکارتونگرهافتاد
یهتسبیحبرداریدوبگید:
'الھیبهرقیه'
خداحتمابهسهسالهارباب
نظرمیکنهومشکلتونحلمیکنه .
-شھیدحسینمعزغلامی