eitaa logo
ده‍‌‍‌ک‍‌‍‌ده‍‌‍‌ ده‍‌ ن‍‌ودی‍‌ا
69 دنبال‌کننده
397 عکس
217 ویدیو
0 فایل
وَ هُوَ الْرَحمٰنْ.. " اللَّهُمَّ إِنَّا لَا نَعْلَمُ مِنْهُ إِلَّا خَیْرا " خداوندا،ما از او جز خوبی نمی‌دانیم..(: جمع عکاسان زنجان:) از قاب تا احساس..📸 روایت نور برای شما🌞🌱✨ #اللهم‌عجل‌لولیک‌الفرج
مشاهده در ایتا
دانلود
﴿یارقیه بنت الـحسین س﴾ زودتر تاج سرم را ز زمین بردارید سر بابای مرا روی سرم بگذارید
الان باید با گریه بگیم... عمو جون رقیه(: ❤️‍🩹 برسونم به محرم تورو به جون رقیه💔
خوش به حال حق که همیشه با علیست خوش به حال مــن که مــولایـم علیست ؏🤍🫀
از حضرت علی پرسیدند چرا عشق پر از درد است ؟ فرمود، تا هر کسی ادعای عاشقی نکند.
هروقت‌توکارتون‌گره‌افتاد یه‌تسبیح‌بردارید‌وبگید: 'الھی‌به‌رقیه' خداحتما‌به‌سه‌ساله‌ارباب‌ نظر‌می‌کنه‌ومشکلتون‌حل‌میکنه . -شھید‌حسین‌‌معزغلامی
مۍدونیدچیہ؟! میگن‌حضرت‌عباس‌نتونست‌بہ‌آرزوش‌برسہ، آب‌وبہ‌خیمہ‌برسونہ...💔 براےِهمین‌خداباب‌الحوائجش‌ڪرد ڪه‌بتونہ‌آروزےبقیہ‌روبرآورده‌ڪنه، بہ‌همین‌قشنگی.. :) 🥺🥺🥺🥺
حالا که قرار است نیاییم به حرم کاش تو بیایی و مارا مثل رقیه ببری (:❤️‍🩹
مردانگی از اسم علــــ♡ـــی نام گرفت
کاش حضرت زهرا بهمون بگه: خسته نباشید مزدتونه که اربعین کربلا باشید. ♡باب الحسین♡
عدالتی بنام کارما چیست ؟! عدالت ای است که نام خارجی حضرت عباس است که خیلی شیک و باکلاس میزنع تو کمرت.....:))🦦✨💔
تامحرم . . نگرانم: ) نگرانم‌نکندخواب‌بمانم! نکندبغض‌من‌ازشدت‌غم نه‌ببارد . . نه‌بکاهد . . نکنداشک‌نریزم!؟ نکندکرب‌وبلاراندهی، حضرت‌ارباب!؟ نکندبازبمانم!؟ نکندبازنخوانم‌که‌ای اهل‌حرم . . میروعلمدارنیامد! نکند . . پای‌پیاده‌حرمت‌بازبماند به‌دلم‌حسرت‌وآهش!؟ نگرانم . . نگرانم‌نکنددیرشودجای‌بمانم نگرانم( :💔!
گفت‌‌: خوش‌بحالِ‌امام‌حسین‌که‌شما‌ انقدردوسش‌داریدگفتم.. خوش‌بحال‌ِ‌ماکه‌امام‌حسین‌ اجازه‌داده‌دوسش‌ داشته‌باشیم♥️🥲..