از حضرت علی پرسیدند
چرا عشق پر از درد است ؟
فرمود، تا هر کسی ادعای عاشقی نکند.
هروقتتوکارتونگرهافتاد
یهتسبیحبرداریدوبگید:
'الھیبهرقیه'
خداحتمابهسهسالهارباب
نظرمیکنهومشکلتونحلمیکنه .
-شھیدحسینمعزغلامی
مۍدونیدچیہ؟!
میگنحضرتعباسنتونستبہآرزوشبرسہ،
آبوبہخیمہبرسونہ...💔
براےِهمینخدابابالحوائجشڪرد
ڪهبتونہآروزےبقیہروبرآوردهڪنه،
بہهمینقشنگی.. :)
🥺🥺🥺🥺
حالا که قرار است نیاییم به حرم
کاش تو بیایی و مارا مثل رقیه ببری (:❤️🩹
کاش حضرت زهرا بهمون بگه:
خسته نباشید
مزدتونه که اربعین کربلا باشید.
♡باب الحسین♡
عدالتی بنام کارما چیست ؟!
عدالت ای است که نام خارجی حضرت عباس است که خیلی شیک و باکلاس میزنع تو کمرت.....:))🦦✨💔
تامحرم . .
نگرانم: )
نگرانمنکندخواببمانم!
نکندبغضمنازشدتغم
نهببارد . .
نهبکاهد . .
نکنداشکنریزم!؟
نکندکربوبلاراندهی،
حضرتارباب!؟
نکندبازبمانم!؟
نکندبازنخوانمکهای
اهلحرم . .
میروعلمدارنیامد!
نکند . .
پایپیادهحرمتبازبماند
بهدلمحسرتوآهش!؟
نگرانم . .
نگرانمنکنددیرشودجایبمانم
نگرانم( :💔!
گفت:
خوشبحالِامامحسینکهشما
انقدردوسشداریدگفتم..
خوشبحالِماکهامامحسین
اجازهدادهدوسش
داشتهباشیم♥️🥲..
مادرمفاطمہباشد،
پدرمشاهنجف...
هردوعالمبهفداے
پدرُمادرمن:)
¹²⁸❤️
¹¹⁰❤️
وَعلیزهرایشرا اینگونهخطابمیکرد..
آرامدلعلی..':)️🖤